אמנת השירות

הבסיס הערכי

ענבל חרתה על דגלה מתן שירות איכותי, זמין ויעיל לכלל מקבלי השירות, תוך הצגת נורמות שירות גבוהות הנשענות על ערכים ועקרונות של שקיפות, חדשנות ומקצועיות.

אמנת שירות זו מבטאת את חזוננו ומחויבותנו להענקת חווית שירות, מקצועי, הוגן ויעיל, תוך הקשבה ושאיפה ללימוד ושיפור מתמיד.

 

יחס אישי

זיהוי והבנת צרכי מקבל השירות, תוך התייחסות ממוקדת לבקשתו, התאמה לצרכיו ומתן פתרון ומענה עבורו.

 

מקצועיות

מקצועיות ומיומנות המבוססים על ידע וניסיון רב שנים, תוך שאיפה למצוינות לטובת מקבלי השירות.

 

יושרה, הגינות וכבוד

שקיפות והגינות כערכים מחייבים, תוך הקפדה על מתן שירות ביושר ובכבוד, שמירה על פרטיות מקבלי השירות ומתן מידע מלא שקוף ואמין.

 

זמינות ויעילות

הקפדה על זמינות ויעילות, מתן מענה מקיף, מועיל ומקצועי, תוך זמן סביר.

 

זמני מענה:

מוקד השירות:  עד 5 דקות.

בימים א' – ה' בין השעות 08:00-16:30 בטלפון: 03-9778000.

פניות דרך "צור קשר" באתר החברה: מענה עד 2 ימים עסקים.

פניות הציבור: מענה עד 3 ימי עסקים.

 

אנו עומדים לרשותכם במגוון ערוצי תקשורת:

אתר האינטרנט של החברה : www.inbal.co.il

דואר אלקטרוני: sherut@inbal.co.il

הממונה על פניות הציבור: pniyothzibur@inbal.co.il

פקס: 03-9778100

כתובת למשלוח דואר:

רחוב ערבה 3 קריית שדה התעופה נתב"ג ת.ד 282 מיקוד 7015103