רכז/ת אדמיניסטיבי/ת

אגף/יחידה:
לשכה משפטית

תיאור

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכה המשפטית.
מתן שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה לשכה משפטית ומזכירות החברה:
1. בתחום מזכירות חברת ענבל – היערכות לקראת ישיבות דירקטוריון וועדותיו, תיאומים שונים, הזמנת כיבוד לישיבות, זימונים והפצת חומרים, הכנת תיקיות למשתתפים, הכנת מצגות, טיפול בתשלום גמול דירקטורים, טיפול אדמיניסטרטיבי במינוי וסיום מינוי של דירקטורים בחברה, הכנה והגשה של דוחות סטטוטוריים.
2. בתחום הייעוץ המשפטי של חברת ענבל – ניהול יומנים, סידור ותיוק מסמכים, הדפסות, הכנת מצגות, גניזת חומרים, סיכום ישיבות צוות.
3. בתחום פרויקט פירוק בנק החקלאות – ארגון וסידור מסמכי הבנק והכנתם לגניזה, קביעת ישיבות, טיפול בנושאים מנהליים ככל שיידרש.
התפקיד הינו בכפיפות ליועצת המשפטית ומזכירת החברה.

תחילת שעת עבודה- 8:30/9:00 

דרישות

השכלה אקדמאית - עדיפות לבעלי תואר ראשון

ניסיון קודם נדרש - 5 שנים לפחות בגופים ציבוריים/פיננסיים/לשכות משפטיות של חברות /משרדי עוה"ד /מערכת בתי משפט -בתפקידי מזכירות בכירה או רכז/ת-עוזר/ת מנהלי/ת-משפטי/ת.

שליטה גבוהה בכל תוכנות ה - Office , מכוונות גבוהה לתפקיד שירותי, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, ניסיון בהדפסות ועריכת מסמכים משפטיים, כושר ארגון וניהול משימות, דיוק וסדר, יכולת לעמוד בלוחות זמנים.
ייצוגיות, יחסי אנוש טובים, "ראש גדול", אחריות, מסירות, דיסקרטיות.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה