מבקר/ת תביעות תחזוקת רכב

אגף תחזוקת רכבים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

  • בקרת תביעות תחזוקת רכב
  • ניהול נתונים במערכת ממוחשבת
  • אחריות על מכרזי תחזוקת רכב
  • עבודה מול מרכזי השירות (מוסכים) ומקבלי השירותים (משרדי הממשלה, משטרה, מנהל הרכב ועוד)

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – תואר ראשון- יתרון

השכלה מקצועית/ התמחות – הנדסאי/ת רכב/ הנדסאי/ת חשמל/ הנדסאי/ת תעשיה וניהול עם ידע בתחום הרכב/ בעל/ת הסמכה בתחום מכונאות רכב.

ניסיון קודם נדרש- ניסיון בעבודה בתחום הרכב של שנתיים ומעלה- חובה

ידע בתחום המכרזים/ התקשרויות ובתחום המחשוב- יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

שליטה ביישומי מחשב (בדגש על Office), שליטה טובה ב- Excel, יכולת עבודה בצוות, אמינות והתמדה

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

אנליסט/ית פיננסי/ת

אגף הפרוייקטים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

ליווי ותמיכה פיננסית לאגף ולחטיבת הפרויקטים, המשותפת לחברת ענבל ולאגף החשב הכללי במשרד האוצר.

- ליווי שוטף של ביצוע פרויקטי תשתיות גדולים בשיתוף המגזר הפרטי - פרויקטי PPP .

מעורבות וטיפול במגוון סוגיות פיננסיות של הפרויקטים לרבות סיוע בייעוץ שוטף לוועדות המכרזים והרשויות

    הממונות השונות, המשותפות למשרד האוצר, אגף הפרויקטים בענבל ומשרדים ורשויות ממשלתיות.

סיוע בניסוח ועריכת מסמכי המכרז (בהיבט הפיננסי), טיפול שוטף בסוגיות הפיננסיות העולות במהלך ניהול

    המכרזים והפרויקטים, סיוע בבדיקת הצעות פיננסיות במכרזים ובליווי הליך הסגירה הפיננסית, ליווי יישום

     ההסכמים, לרבות בקרה אחר חשבונות המוגשים מהזכיינים, מעורבות בייעוץ בנושאים אסטרטגיים, ובדיונים, בדיקות התאמת פרויקטים לביצוע בשיטת PPP, איסוף וניתוח מידע ועוד.

האנליסט יעבוד כחלק מצוות פיננסי אורגני, ובהכוונה מקצועית של אנליסט בכיר/יועץ פיננסי.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית

תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים

תואר שני במימון/מנהל עסקים - יתרון   *יתרון למצטיינים

 

 השכלה מקצועית/התמחות  

ידע במימון – חובה

ידע במימון פרויקטים ובניית מודלים פיננסים - יהווה יתרון

ניסיון קודם בחברת ייעוץ פיננסי/מוסד פיננסי  - יהווה יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

ידיעת השפה האנגלית ברמת גבוהה, מיומנות גבוהה מאוד באקסל, שליטה ב-PowerPoint, כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת הצגה טובה.

 

הערות: עיקר העבודה מקריית שדה התעופה.

              התפקיד כולל רכב צמוד.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)  לכתובת :  jobs1@inbal.co.il, יש לציין קוד משרה JB-190.

רק פניות מתאימות תיענינה

           

 

רואה/ת חשבון

אגף חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

  • השתתפות בהכנת הדוחות הכספיים המאוחדים של מדינת ישראל.
  • ריכוז דוחות כספיים, רישום נתוני חברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטוריים במאזן המדינה על בסיס השווי המאזני ואיחוד דוחות כספיים בכפוף לקיום שליטה חשבונאית.
  • עבודה שוטפת במערכות SAP תוך ביצוע פקודות יומן רלוונטיות תוך בקרה חשבונאית מתאימה.
  • עבודה שוטפת במערכת CDM לעריכת דוחות כספיים.
  • סיוע בהטמעת מערכת ממוחשבת לעריכת דוחות כספיים במשרדי הממשלה.
  • ניהול רישומים חשבונאיים של חלוקת דיבידנדים מחברות ממשלתיות.
  • הובלה והשתתפות בפרויקטים חשבונאיים שונים הקשורים לדוחות מדינת ישראל.
  • מתן מענה לסוגיות חשבונאיות מורכבות העולות בהכנת הדוחות הכספיים של מדינת ישראל.
  • השתתפות והובלת פגישות מול גורמים שונים באגף החשב הכללי וגורמים אחרים.
  • ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים עליו.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים. תואר שני – יתרון.

השכלה מקצועית/ התמחות - רואה חשבון לאחר התמחות.

ניסיון קודם נדרש – 1-2 שנות ניסיון כרואה חשבון.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

הכרת תכנת sap- יתרון, הכרת תקני IPSAS- יתרון, ידע בתחום החשבונאות בכלל והכרת תקניIFRS  בפרט, שליטה והכרה מעמיקה של תכנת אקסל, יכולת חשיבה אנליטית, דייקנות, יכולת עבודה בצוות.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין קוד משרה בנושא- JB-189

רק פניות מתאימות תיענינה

 

רכז/ת FinOps ביחידה לתשתיות טכנולוגיות

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע-

מינהל הרכש הממשלתי מוביל בשנים האחרונות את "פרויקט נימבוס". פרויקט דגל רב-שנתי המספק מענה מקיף לרכש וצריכת שירותי ענן על ידי ממשלת ישראל. במסגרת זו פועלת בחב' ענבל יחידה מקצועית האמונה על הניהול השוטף של כל התשתיות הטכנולוגיות המוקמות לצורך מענה למכרזים אסטרטגיים של מינהל הרכש הממשלתי. ביחידה זו פועל צוות כלכלת ענן אשר מנהל את המדיניות, ההנחיה והבקרה המרכזית אחר פעילות הממשלה בתחום ה-Cloud Financial Operations (FinOps).

תיאור התפקיד-

  • היכרות מעמיקה עם ההסכם המרכזי, מאפייניו וכללים, וקידום שימוש כלכלי יעיל בענן בממשלה.
    • ביצוע בקרה בפועל על השימושים של המשרדים בענן, ליוויים וסיוע להם בתהליכי הבקרה.
    • מתן שירות לממשלה בתחום זה, ובכלל זה:
      • טיפול בבקשות הפונים המוגשות באתר מינהל הרכש, CRM מינהל הרכש או דוא"ל.
      • העברת בקשות חריגות לדיון ואישור ראש הצוות או היחידה, בהתאם למפורט בהנחיות העבודה.
    • ניהול קשר ישיר מול מערך הדיגיטל הלאומי, חטיבת החשבונאי הראשי בחשב הכללי, משרדי הממשלה וגורמים נוספים.
    • בחינה ומעקב של שירותים טכנולוגיים חדשים בתשתיות הענן הציבורי.
    • כתיבת מסמכים, הוראות והנחיות בתחום הניהול הכלכלי בענן.
    • ריכוז נתונים, כתיבת דו"חות וביצוע מעקבים אחר השימושים של משרדי הממשלה ומאפייניהם בדגש על ההיבטים הכלכליים של השימוש בענן. 
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון.

השכלה בתחומים כלכליים/טכנולוגיים תהווה יתרון, כגון: מערכות מידע, כלכלה, מנהל עסקים, פיננסים.

ניסיון קודם נדרש –  ניסיון מצטבר של שנה ומעלה בלפחות אחד מבין התחומים הבאים:

  • עבודה בתהליכים/פרויקטים טכנולוגיים מהצד העסקי (אפיון ובחינת צרכים, תפעול פרויקט וכו').
  • בקרת מקצועית/כלכלית על פרויקטים/תהליכי רכש, ובפרט בעלי מאפיינים טכנולוגיים.
  • עריכה/ניהול מקצועי של תהליכי רכש טכנולוגיים או אסטרטגיים בממשלה או בגופים גדולים בעלי מאפיינים דומים.
  • עבודה מקצועית עם ספקים/יצרנים מובילים בעולמות ענן/תוכנה/אבטחת מידע.

ניסיון שיהווה יתרון:

  • ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים.
  • ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי.
  • הבנה וידע בתחומים טכנולוגיים בדגש על אבטחת מידע, ענן, תקשורת ותכנה.
  • ניסיון במכרזים.

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

יכולת הובלת תהליכים מרובי בעלי עניין, אוריינטציה והבנה של תחומים טכנולוגיים, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, סדר וארגון, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה, יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין קוד משרה בנושא- JB-217.

רק פניות מתאימות תיענינה

             

מנהל/ת פרויקטים/ PMO

אגף בינוי והנדסה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

קידום, ריכוז וניהול פרויקטים רחבי היקף בתחומי הבינוי עבור המדינה, המשותפים למגזר הפרטי והציבורי (B.O.T)

תפקיד מנהל / רכז הפרויקטים לקדם את הפרויקט בכל רבדיו משלב הייזום ועד לשלב הפעלת הפרויקט לרבות פיקוח ומעקב בשלב הביצוע והתפעול לרבות:

  • ריכוז העבודה, הן המקצועית והן האדמיניסטרטיבית, של ועדות המכרזים הממשלתיות המקדמות את הפרויקטים.
  • ריכוז, מעקב, ליווי לפרויקטים בשלבי הייזום והביצוע הן במטה והן בשטח.
  • ריכוז, הנחייה ופיקוח אחר צוות הפרויקט לרבות יועצים משפטיים, פיננסיים, הנדסיים ועוד.
  • ליווי הגורמים הרלוונטיים במשאים ומתנים מטעם המדינה מול גורמים שונים לרבות גופי מימון, זכיינים, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד.
  • גיבוש הצעות והמלצות לוועדות המכרזים והרשויות הממונות להחלטה ודרכי פעולה.
  • ניהול הליכי התקשרויות עם יועצים ובקרה תקציבית.
  • יצירת שיתופי פעולה הדוקים עם משרדי הממשלה, רשויות, חברות ממשלתיות, גורמים וחברות בינלאומיות, גופים פיננסיים וגופי השקעה, משרדי ייעוץ מובילים, יועצים מקצועיים ועוד.  

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית –תואר ראשון או תעודת הנדסאי חובה.

יתרון לבעלי תואר ראשון במשפטים, כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון, הנדסה ואדריכלות.

תואר שני – יהווה יתרון.

ניסיון קודם נדרש –  יתרון לניסיון קודם בעבודה בסביבת ניהול פרויקטי בינוי או תשתיות.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

  • יכולת הובלת תהליכים ופתרון בעיות מקצה לקצה באופן עצמאי.
  • יכולת עבודה בצוות והנעת אנשים בצוותי עובדה רב תחומיים.
  • גישה מערכתית אינטגרטיבית המובילה לתיאום וסנכרון בין מערכות וגופים.
  • יכולת למידה גבוהה של תהליכים וחומר מקצועי, דגש על הובלת משימות ויוזמה.
  • כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת הצגה טובה.
  • אנגלית ברמה טובה.
  • היכרות ושליטה גבוהה בתוכנות Office ובישומי מחשב.
  • הבנה בעולם ניהול פרויקטים.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין קוד משרה בנושא- JB-216

רק פניות מתאימות תיענינה

             

רו"ח

אגף חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

  • השתתפות בהכנת הדוחות הכספיים המאוחדים של מדינת ישראל.
  • ריכוז דוחות כספיים, רישום נתוני חברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטוריים במאזן המדינה על בסיס השווי המאזני ואיחוד דוחות כספיים בכפוף לקיום שליטה חשבונאית.
  • עבודה שוטפת במערכות SAP תוך ביצוע פקודות יומן רלוונטיות תוך בקרה חשבונאית מתאימה.
  • עבודה שוטפת במערכת CDM לעריכת דוחות כספיים.
  • סיוע בהטמעת מערכת ממוחשבת לעריכת דוחות כספיים במשרדי הממשלה.
  • ניהול רישומים חשבונאיים של חלוקת דיבידנדים מחברות ממשלתיות.
  • הובלה והשתתפות בפרויקטים חשבונאיים שונים הקשורים לדוחות מדינת ישראל.
  • מתן מענה לסוגיות חשבונאיות מורכבות העולות בהכנת הדוחות הכספיים של מדינת ישראל.
  • השתתפות והובלת פגישות מול גורמים שונים באגף החשב הכללי וגורמים אחרים.
  • ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים עליו.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים. תואר שני – יתרון.

השכלה מקצועית/ התמחות - רואה חשבון לאחר התמחות.

ניסיון קודם נדרש – 1-2 שנות ניסיון כרואה חשבון.

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

הכרת תכנת sap- יתרון, הכרת תקני IPSAS- יתרון, ידע בתחום החשבונאות בכלל והכרת תקניIFRS  בפרט, שליטה והכרה מעמיקה של תכנת אקסל, יכולת חשיבה אנליטית, דייקנות, יכולת עבודה בצוות.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין קוד משרה JB-189.

רק פניות מתאימות תיענינה

 

רפרנט/ית בק אופיס

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

 

תיאור התפקיד-

רקע:

היחידה אחראית על מימון גרעון וניהול הקופה והתזרים הממשלתיים, וזאת באמצעות גיוס חוב מקומי וחיצוני וביצוע פעילות התשלומים והתקבולים.

התפקיד כולל:

ביצוע פעולות חשבונאיות ורישומן, תשלומים, העברת סכומי כסף, חישובי ריביות, בקרת עסקאות , גביה, הנה''ח, התאמת חשבונות ברמה גבוהה, הזנת נתונים והפקת דיווחים שונים ללקוחות ולהנהלה, עמידה בנהלים, בזמנים, במעקבים ארוכי טווח, ועבודה שוטפת מול בנקים (בארץ ובחו"ל), הבורסה לני"ע בת"א, מערכות מיחשוב )העבודה באמצעות מערכת SAP)  וגופים מוסדיים שונים.

העבודה דורשת הבנה בסיסית של שוק ההון וידע בכספים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון חובה. תינתן עדיפות לתואר בכלכלה או חשבונאות.

ניסיון קודם – נדרשת הבנה בסיסית של שוק ההון ואוריינטציה למערכות מידע.

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

אסרטיביות

יכולת לעבוד באופן עצמאי תחת הנחיות כלליות ולקדם משימות  

אוריינטציה למערכות מידע

אנגלית ברמה גבוהה מאוד, יתרון לשפת אם

             

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את קוד משרה בנושא- JB-219

רק פניות מתאימות תיענינה

 

סטודנט/ית למערך ביקורת עובדי קבלן

אגף כספים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

ניטור מעקב ובקרה שוטפים אחר ביקורות המבוצעות ע"י משרדי רואי חשבון, לשמירה על זכויות עובדי הקבלן המועסקים ע"י המדינה, בהתאם לחוק להגברת האכיפה, תשע"ב- 2011.

התפקיד כולל:

ביצוע בקרות איכות על עבודת בודקי השכר, מתן חוות דעת בגין סוגיות משפטיות ומקצועיות, בירור תלונות עובדים שמועברות למערך ממשרדי הממשלה או מוגשות אליו, מענה מקצועי לשימועים, ריכוז סוגיות מקצועיות שהוכרעו על ידי המערך כחלק מהביקורת בפועל וכן ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – סטודנט/ית למשפטים בשנה א' או ב'

ניסיון קודם– לא נדרש

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

כושר ביטוי בכתב,  אחריות אישית, יחסי אנוש עבודת צוות ויכולת לירידה לפרטים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את קוד המשרה בנושא- JB-221

רק פניות מתאימות תענינה

 

רכז/ת מכרזי תקשורת ומולטימדיה

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

  • עריכת מכרזים מרכזיים לאספקת שירותים לממשלה בתחומי תקשורת ומולטימדיה.
  • ניהול התקשרויות.
  • מתן שירות לממשלה ולספקים בתחום התקשרויות שבאחריותו.
  • בחינת ומעקב אחר שירותים טכנולוגיים חדשים בתחום שבאחריותו.
  • כתיבת מסמכים, הוראות והנחיות בתחום שבאחריותו.
  • ליווי והדרכה של משרדי הממשלה בשימוש בהתקשרויות שבאחריותו.
  • בקרה שוטפת על הספקים וההתקשרות שבאחריותו.
  • ריכוז וניתוח נתונים אודות שימוש משרדי הממשלה בהתקשרויות שבאחריותו.
  • התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון.

השכלה בתחומים כלכליים/טכנולוגיים תהווה יתרון, כגון: מערכות תקשורת, מולטימדיה, כלכלה, מנהל עסקים, פיננסים.

ניסיון שיהווה יתרון:

  • ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים.
  • ניסיון במכרזים.
  • ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי.
  • היכרות והבנה של תחומי תקשורת/מולטימדיה וציוד טכנולוגי.
  • שירות לקוחות פנים או חוץ ארגוני בתחומים טכנולוגיים.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

יכולת הובלת תהליכים ופרויקטים, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, סדר וארגון, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה, אוריינטציה והבנה של תחומים טכנולוגיים בדגש על  תקשורת, מולטימדיה , יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין קוד משרה בנושא- JB-185 

רק פניות מתאימות תיענינה

           

רכז/ת מכרזים טכנולוגיים בתחומי אבטחת מידע ותשתיות

היחידה לתשתיות טכנולוגיות
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

 

תיאור התפקיד-

  • עריכת מכרזים מרכזיים לאספקת שירותים לממשלה בתחומי אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות.
  • ניהול התקשרויות מרכזיות במסגרת זו.
  • מתן שירות לממשלה ולספקים בתחום התקשרויות שבאחריותו.
  • בחינת ומעקב אחר שירותים טכנולוגיים חדשים בתחום שבאחריותו.
  • כתיבת מסמכים, הוראות והנחיות בתחומו.
  • ליווי משרדי הממשלה בשימוש בהתקשרויות שבאחריותו.
  • ריכוז וניתוח נתונים אודות שימוש משרדי הממשלה בהתקשרויות שבאחריותו.
  • התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון.

השכלה בתחומים כלכליים/טכנולוגיים תהווה יתרון, כגון: מערכות מידע, כלכלה, מנהל עסקים, פיננסים.

ניסיון שיהווה יתרון:

  • ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים.
  • ניסיון במכרזים.
  • ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי.
  • הבנה וידע בתחומים טכנולוגיים בדגש על אבטחת מידע, ענן, תקשורת ותכנה.
  • שירות לקוחות פנים או חוץ ארגוני בתחומים טכנולוגיים.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

יכולת הובלת תהליכים, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, סדר וארגון, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה, אוריינטציה והבנה של תחומים טכנולוגיים, יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה