רואה/ת חשבון לצוות דיווח כספי

אגף חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

  • השתתפות בהכנת הדוחות הכספיים המאוחדים של מדינת ישראל.
  • ריכוז דוחות כספיים, רישום נתוני חברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטוריים במאזן המדינה על בסיס השווי המאזני ואיחוד דוחות כספיים בכפוף לקיום שליטה חשבונאית.
  • עבודה שוטפת במערכות SAP תוך ביצוע פקודות יומן רלוונטיות תוך בקרה חשבונאית מתאימה.
  • עבודה שוטפת במערכת CDM לעריכת דוחות כספיים.
  • סיוע בהטמעת מערכת ממוחשבת לעריכת דוחות כספיים במשרדי הממשלה.
  • ניהול רישומים חשבונאיים של חלוקת דיבידנדים מחברות ממשלתיות.
  • הובלה והשתתפות בפרויקטים חשבונאיים שונים הקשורים לדוחות מדינת ישראל.
  • מתן מענה לסוגיות חשבונאיות מורכבות העולות בהכנת הדוחות הכספיים של מדינת ישראל.
  • השתתפות והובלת פגישות מול גורמים שונים באגף החשב הכללי וגורמים אחרים.
  • ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים עליו.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים. תואר שני – יתרון.

השכלה מקצועית/ התמחות - רואה חשבון מיד לאחר התמחות ועד שנה ניסיון

ניסיון קודם נדרש – לא הכרחי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

הכרת תכנת sap- יתרון, הכרת תקני IPSAS- יתרון, ידע בתחום החשבונאות בכלל והכרת תקניIFRS  בפרט, שליטה והכרה מעמיקה של תכנת אקסל, יכולת חשיבה אנליטית, דייקנות, יכולת עבודה בצוות.

 

תכונות התנהגותיות:

יצירתיות, יחסי אנוש מצוינים, נכונות לעבודה מאומצת, אחריות.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

נציג/ת שירות למוקד מקצועי

מוקד שירות הלקוחות
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

מתן מענה טלפוני מקצועי בתחומים מגוונים, לגורמים שונים כגון: מבוטחים ביחידות ממשלתיות, צדי ג', סוכני ביטוח , עו"ד,  ספקים ועוד

העבודה כוללת:

פתיחת תביעות בנושא רכב, רכוש, הגנה משפטית, פתיחת ספקים לפורטל הספקים הממשלתי, מתן הסבר והכוונה ראשונית בתחום הביטוח, הכולל תהליך של בירור מעמיק מול גורמים פנימיים בחברה, שיקוף סטטוס טיפול בתביעות קיימות, וכן ניתוב שיחות לעובדים בחברה ואישורי פקסים.      

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – יתרון

השכלה מקצועית/ התמחות – יתרון לידע בענף הביטוח (בעיקר בתחום הרכב)

ניסיון קודם נדרש – עבודה עם אוריינטציה שירותית  (רצוי במוקדי שירות)

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

תודעת שירות גבוהה, בדגש על שירות טלפוני

כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה

יכולת לעבוד תחת לחץ/ ריבוי משימות ומכוונות לעמידה ביעדים

אסרטיביות

ראש גדול ועצמאות בקבלת החלטות

שליטה בסביבה ממוחשבת ( לרבות ידע ביישומי אופיס)

 

תכונות התנהגותיות נדרשות-

תקשורת בינאישית טובה, גישה שירותית, "ראש גדול", מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, אמינות גבוהה

 

כללי-

משרה מלאה – 8:00-16:30  (משרת אם – 8 שעות), נדרשת ניידות עם רכב, 5 ימי עבודה

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

עו"ד בתחום הנזיקין

אגף תביעות גוף והגנה משפטית
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

טיפול בתביעות נזיקין (חבויות גוף, צדי ג' ורשלנות רפואית).

במסגרת תפקיד זה, על עורך הדין לטפל במכתבי דרישה ותביעות משפטיות באופן ישיר, לנהל מו"מ טלפוני ופרונטאלי עם עו"ד המייצגים תובעים, לפקח על עבודת משרדי עוה"ד החיצוניים, ולייצג את המדינה בהליכי גישור.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד

ניסיון קודם

  • ניסיון של שנתיים ומעלה (לא כולל התמחות) בתחום הנזיקין, חבויות גוף, צדדי ג' ורשלנות רפואית.
  • תינתן עדיפות לניסיון בייצוג המדינה בהליכים נזיקיים ו/או ייצוג חברות ביטוח ו/או נתבעים.

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • ידע משפטי בתחום החבויות (חקיקה ופסיקה)
  • רמת ניתוח משפטי גבוהה
  • יכולת למידה עצמאית ומהירה
  • יכולת לעבוד באופן יעיל תחת לחץ ועומסי עבודה
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
  • ניסיון ויכולת גבוהה בניהול מו"מ

 

תכונות התנהגותיות:

ייצוגיות ובטחון עצמי גבוה, אחריות ומוסר עבודה גבוה, גישה שירותית ויחסי אנוש טובים, אמינות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת

סוכנות הנסיעות הממשלתית
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

טיפול בכל האדמיניסטרציה של סוכנות הנסיעות, ובכלל זה:

מענה טלפוני, טיפול במיילים, הדפסות, הכנת מצגות, פתיחת נסיעות במערכת ייעודית, בקרת הנפקת שירותים, הזמנת שרותי אח"מ לבכירים, בדיקה ותיקון דוחות ספקים, בדיקת דוחות תפעול והתאמה לאישורים, טיפול בדוחות הנהלת חשבונות, חיוב כרטיסי אשראי של לקוחות הסוכנות, טיפול בוויזות, טיפול בהצעות מחיר לחכירות ועוד

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמית – אינה הכרחית

ניסיון נדרש – עבודה קודמת בעלת אוריינטציה שירותית, ניסיון בניהול משרד

מיומנויות/כישורים נדרשים - עבודה ברמה גבוהה של סדר ודיוקגישה שירותית , יכולת לעבוד הן בצוות והן עצמאית במסגרת הנחיות כלליות, יתרון לידע בתוכנות נסיעות, אנגלית ברמה טובה ברמת כתיבה ודיבור , שליטה טובה ב -  word, excel, power point

תכונות התנהגותיות נדרשות  - יחסי אנוש מצוינים , אחריות

 

כללי-

נדרשת ניידות עם רכב, 5 ימי עבודה, שעות עבודה ( 8:30 – 17:00 או 9:30 – 18.00)  

אפשרות למשרת אם (8 שעות עבודה)

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

סוכן/ת נסיעות עסקי/ת

סוכנות הנסיעות הממשלתית
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

מתן שירות ללקוחות סוכנות הנסיעות הממשלתית (עובדי המדינה וגופים נוספים הנוסעים בתפקיד לחו"ל):

  • הזמנת שרותי נסיעה - טיסות , שרותי קרקע ,רכב ועוד
  • הנפקת כרטיסים ושוברים בהתאם לשירותים שהוזמנו, מעקב ועדכון בשינויים הן בשל דרישות הלקוח והן בשל שינויים אצל ספקים.
  • הנפקת שוברים במערכת הגלבוע
  • עבודת סוכן הנסיעות תתבצע במשרדי החברה בקריית שדה התעופה
  • שעות עבודה 8.30-17.00 (יתכנו יום או יומיים בשבוע מ 9.30 – 18.00)

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית - יתרון

השכלה מקצועית/ניסיון קודם נדרש – שנתיים לפחות כסוכן/ת נסיעות בתחום העסקי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

ידע בתוכנות AMADEUS , SABRE, GILBOA, OFFICE

אנגלית ברמה טובה בכתב ובע"פ

גישה שירותית ברמה גבוהה

יכולת לעבוד עצמאית וכחלק מצוות

יכולת לעמוד בעומסי עבודה

יכולת לעבוד בסביבה מסודרת ומדויקת

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

ראש/ת צוות מערכות רכש דיגיטליות

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

  1. ניהול ישיר של צוות בתחום מערכות הרכש הדיגיטלי. ובכלל זה:
    • אחריות על צוות עובדים בתחומי הרכש הדיגיטלי, ניהול פרויקטים והתקשרויות, מעקב ופיקוח אחר משימות ותהליכים.
    • גיבוש תכולה למערכות, גיבוש תפיסת הפעלה, בניית תכניות עבודה וניהול תקציבים.
    • אפיון צרכים וכתיבת מסמכי דרישות, גיבוש מדיניות , הגדרת Roadmap.
    • הובלת מכרזים לאפיון ובניית מערכות דיגיטליות בעולם הרכש הממשלתי.
  2. התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. חלוקת משימות, ניהול ופיקוח אחר גורמי מקצוע נוספים בניהול מטריציוני.
  3. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה:

השכלה אקדמית - תואר ראשון

לפחות שנת ניסיון בניהול וקידום פרויקטים טכנולוגיים, והטמעת מערכות דיגיטליות.

ניסיון בניהול עובדים

דרישות המקנות יתרון:

לפחות שנת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • כתיבת מסמכי אפיון למערכות דיגיטליות
  • עבודה במתודולוגיית AGILE
  • ידע ביישום וניהול של מערכות דיגיטליות ארגוניות
  • היכרות עם עולם הרכש הממשלתי, החוקים והתקנות
  • עריכת מכרזים טכנולוגיים

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

אוריינטציה טכנולוגית

יכולת גבוהה בתחומים הבאים:

  • תעדוף משימות ויכולת קבלת החלטות
  • יוזמה, הנעת תהליכים והובלת משימות
  • התנסחות בכתב ובע"פ
  • למידה מהירה של תהליכים וחומר מקצועי
  • עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי
  • ייצוגיות ויכולת עמידה מול קהל
  • סדר וארגון
  • יחסי אנוש גבוהים וגישה שירותית
  • היכרות ושליטה גבוהה בתוכנות  Office וכלים לניהול פרויקטים ומעקב אחר משימות/לו"ז

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת : jobs1@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

 

רפרנט/ית לסילוק תביעות צ"ג רכב

אגף תביעות רכב ורכוש
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

 

תיאור התפקיד-

- ניהול התביעה מבחינה מקצועית.

- ניהול קשר עם הלקוח וגורמים רלוונטיים בארגון ומחוצה לו.

- מעקב ודיווח אחר התביעות.

- מתן מענה מקצועי לפניות של חברות ביטוח ולצ"ג.

- מינוי ומתן הנחיות למומחים.

- הכנת תשלומים לצ"ג וספקים.

- מינוי  ומעקב אחר תביעות בהן הוגשו תביעות משפטיות.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית: תואר ראשון – חובה

השכלה מקצועית/ התמחות: עו"ד – יתרון

ניסיון של שנתיים לפחות בסילוק תביעות שבוב/צ"ג רכב .

ניסיון בסילוק תביעות בחברת ביטוח - יתרון.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת ניהול מו"מ גבוהה, יכולת לעבוד בתנאי לחץ ועומסי עבודה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, תודעת שירות גבוהה - יכולת עבודה מול מגוון ממשקים ומתן מענה לפניות מגורמי פנים וחוץ, התאמה לעבודת צוות, התאמה לעבודה בסביבה ממוחשבת

 

תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש טובים, חריצות, אמינות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

יועץ/ת ביטוח

אגף חיתום וייעוץ ביטוחי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

מתן שירות למשרדי הממשלה ויחידות הסמך בתחום הייעוץ ביטוחי

התפקיד כולל מתן ייעוץ שוטף לגופים האמורים, לרבות בדיקת אישורי ביטוח ופוליסות ביטוח המוצגות ע"י גורמים שונים, וכן ניסוח של סעיפי ביטוח/דרישות ביטוח/אישורי ביטוח, במסגרת התקשרויות עם ספקים/ יועצים/קבלנים / נותני שירותים וכו' , בראי של ניהול סיכונים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית – תואר ראשון

השכלה מקצועית/ התמחות -  ידע בביטוח אלמנטרי (רכוש, חבויות, הנדסי, ימי וכו')

ניסיון קודם נדרש –  לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הייעוץ ביטוחי ו/או בתחום החיתום בענף אלמנטרי ו/או ליטיגציה בתחום הביטוח ו/או  בתחום ביטוחי- מקצועי אחר בעל רלבנטיות לתפקיד המוצע.

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

הבנה טובה בתחום הביטוח

נכונות ויכולת למידה של עולמות תוכן חדשים

יכולת להתמודד עם קונפליקטים

יכולת לנהל משא ומתן אפקטיבי

ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע

ידע באנגלית ברמה טובה

יכולת להתמודד עם  עומסי עבודה גבוהים

התאמה לעבודה צוותית

תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש מעולים- יכולת לקיים תקשורת בינאישית מעולה, ולתת שירות מקצועי, זמין ואמין ללקוחות, תוך טיפוח יחסי עבודה ארוכי טווח

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

עו"ד- עורך מכרזים

אגף רכש ומכרזים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

אגף הרכש והמכרזים הינו אגף מטה, האחראי לכל תהליכי הרכש והמכרזים של כלל החברה.

1. עריכה ופרסום הליכים מקומיים ובינלאומיים לרכש והתקשרויות לפי חוק חובת המכרזים ובהתאם לנוהל

    ההתקשרות של החברה.

2. ניהול כלל ההליכים בתחום האחריות, בדיקה והשוואה של ההצעות המתקבלות.

3. כתיבת פרוטוקולים של ועדות המשנה ועריכת סיכומי ההליכים.

4. השתתפות בוועדות מכרזים ובישיבות מקצועיות בנושא רכש והתקשרויות בחברה.

5. מתן ייעוץ משפטי שוטף לאגפי החברה בנושאי רכש, מכרזים והתקשרויות.

6. בדיקת חקיקה ופסיקה רלוונטית בנושא ועדכון מסמכים.

7.  עדכון קבצי נתונים ואתר האינטרנט של החברה בדבר מכרזים והתקשרויות בפטור ממכרז.

8. מתן דיווח שוטף למנהל האגף, וביצוע כל מטלה נוספת שמנהל האגף יטיל מעת לעת.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - עורך דין, בעל רישיון תקף לעריכת דין

ניסיון קודם נדרש –ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבת מסמכי הליכים מקומיים ובינ"ל (באנגלית משפטית) לפי חוק חובת המכרזים, וניסיון בניהול הליכים כאמור מצד עורך המכרז (גוף החייב בחוק חובת המכרזים)

יתרון לניסיון בעריכה וניהול מכרזים בגוף ציבורי/ממשלתי.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

כושר הבעה מעולה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית , אסרטיביות, גישה שירותית , חדות אבחנה, כושר ניתוח משפטי ויכולת העמקה, יכולת מיקוד, יכולת לעבוד בצוות וכן באופן עצמאי, סדר וארגון גבוהים

תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש מצוינים, משמעת עצמית גבוהה, מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד ולהתפתח

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

מנהל/ת  מוצר מערכות רכש דיגיטליות

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

  1. ניהול הפעילות בתחום מערכות הרכש הדיגיטלי בממשלה לרבות:
    1. ניהול מוצרים בתחום מערכות הרכש הדיגיטלי לממשלה לכל אורך חיי המוצר.
    2. אפיון צרכים וכתיבת מסמכי דרישות, מסמכי אפיון, גיבוש מדיניות והגדרת Roadmap.
    3. גיבוש תפיסת הפעלה, הטמעה, תמיכה ותפעול שוטף למערכות.
    4. תמיכה בביצוע פרויקטי או"ש רוחביים בהיבטים טכנולוגיים ובתחום מערכות מידע.
    5. ניהול מכרז פומבי לאפיון והקמת מערכות רכש דיגיטלי.
  2. התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. חלוקת משימות, ניהול ופיקוח אחר גורמי מקצוע בניהול מטריציוני.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

דרישות חובה:

השכלה אקדמית - תואר ראשון , עדיפות להנדסת תעשיה וניהול/הנדסת מערכות מידע/ מערכות מידע או תואר אקוויוולנטי אחר.

לפחות שנת ניסיון בתחום ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים, ניהול מוצר.

דרישות המקנות יתרון:

לפחות שנת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • כתיבת מסמכי אפיון למערכות דיגיטליות
  • עבודה במתודולוגיית AGILE
  • ידע ביישום וניהול של מערכות דיגיטליות ארגוניות
  • ניסיון בהובלה של הטמעת מערכות טכנולוגיות
  • היכרות עם עולם הרכש הממשלתי, החוקים והתקנות, ניסיון בעריכת מכרזים טכנולוגיים

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

אוריינטציה טכנולוגית

ראש גדול ויכולת ניהול ותעדוף משימות

יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ

ייצוגיות ויכולת עמידה מול קהל

יכולת להניע תהליכים ולהוביל משימות

יכולת קבלת החלטות ויכולות ניהול מטריציוני

יכולת למידה גבוהה של תהליכים וחומר מקצועי

יכולת ליזום

יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי

היכרות ושליטה גבוהה בתוכנות  Office וכלים לניהול פרויקטים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

מנהל/ת תחום מידל אופיס ובקרת מסחר

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

התפקיד מתרכז בתחום בקרת המסחר, ומשלב בין היתר תחומי מימון, מחקר, ניתוח והצגה של היבטים שונים בשוק ההון בכלל, ותחומי עשיית השוק באג"ח הממשלתיות וניהול החוב הממשלתי בפרט.

  • ריכוז תחום הפיקוח אחר פעילות עשיית השוק באג"ח ממשלתיות, ובכלל זה: מעקב שוטף אחר השווקים הפיננסיים, ניהול וקידום אסטרטגיית עשיית השוק, בניית קשרי לקוח מול עושי השוק הראשיים, פיקוח ועדכון כתבי מנוי הפקת סקירות שוק, ניתוח מגמות ורגולציה בשווקים מרכזיים.
  • ניתוח והסדרה של מערך הציות ביחידה בפרט ובחטיבה בלבד, כחלק מתחום האחריות של ניהול סיכונים תפעוליים; בחינה מחודשת של נהלי עבודה, סקירת בקרות וזיהוי תהליכי עבודה בהם נדרשת בקרה נפרדת ובלתי תלויה.
  • מעקב אחר נהלי עבודה, ליווי ויישום בקרות בתהליכי העבודה המהותיים, ביצוע דוחות בקרה שוטפים

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית : תואר ראשון כלכלה/ מנהל עסקים/חשבונאות – חובה

ניסיון קודם – ניסיון במוסדות פיננסים בתחומי מסחר, ניסיון בתחומי ניהול הסיכונים או הבקרה, זיקה לשוק ההון

דרישות המקנות יתרון:

תואר שני במנע"ס/כלכלה

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יוזמה, זיקה לשוק ההון, יכולת ניתוח אנליטית, שליטה גבוהה באקסל בפרט ויישומי אופיס בכלל, אנגלית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי גבוהה מאוד בע"פ ובכתב, יכולת לימוד עצמי וניתוח מודלים ונושאים מורכבים, יכולת להוביל פרויקטים באופן עצמאי וגם לצד עבודת צוות

תכונות התנהגותיות:

אמינות, אחריות אישית, מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

           

רפרנט/ית מידל אופיס ובקרת מסחר

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד-

התפקיד מתרכז בתחום בקרת המסחר, ומשלב בין היתר תחומי מימון, מחקר, ניתוח והצגה של היבטים שונים בשוק ההון בכלל, ותחומי עשיית השוק באג"ח הממשלתיות וניהול החוב הממשלתי בפרט.

  • פיקוח אחר פעילות עושי שוק ראשיים באג"ח ממשלתיות: ניתוח מסחר ונזילות, פיקוח על MTS, דירוג עושי שוק ראשיים, בקרת ציות.
  • פיקוח ובקרה מאגר ההשאלות הממשלתי.
  • מעקב שוטף אחר השווקים הפיננסיים, הפקת סקירות שוק, ניתוח מגמות רגולטוריות בשווקים מרכזיים
  • מעקב אחר נהלי עבודה, ליווי ויישום בקרות בתהליכי העבודה המהותיים, ביצוע דוחות בקרה שוטפים

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמאית : תואר ראשון כלכלה/ מנהל עסקים/חשבונאות – חובה

ניסיון קודם – לא הכרחי

דרישות המקנות יתרון:

תואר שני במנע"ס/כלכלה, ניסיון קודם במוסדות פיננסיים בתחומי מסחר, ניהול סיכונים או בקרה.

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

זיקה לשוק ההון, יכולת ניתוח אנליטית, שליטה גבוהה באקסל בפרט ויישומי אופיס בכלל, אנגלית ברמה גבוהה (התפקיד דורש תקשורת מול מוסדות בינלאומיים שונים), יכולת ביטוי גבוהה מאוד בע"פ ובכתב, יכולת לימוד עצמי וניתוח מודלים ונושאים מורכבים, רצון ללמוד, לנהל ולהוביל פרויקטים באופן עצמאי לצד נכונות ויכולת להשתלב בעבודת צוות

תכונות התנהגותיות:

אמינות, אחריות אישית, מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

           

 

רפרנט/ית מלוות חוץ

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

ניהול פעילות התפעול של החוב החיצוני, בדגש על הפעילות המבוצעת בניו – יורק.

העבודה בעיקרה דורשת טיפול בהנפקות ותשלומי איגרות הבונדס המנוהלות בארה"ב וברחבי העולם.

העבודה כוללת שיחות, הן עם הסוכן הפיסקלי בארה"ב וקנדה והן עם צוות העובדים בניו יורק, בנושאים שוטפים ובנושאי פיתוחים חדשים של מערכות מידע, והן עם צוות המחשוב בישראל, בנושא פיתוחים ותקלות שוטפות.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון חובה. תינתן עדיפות לתואר בכלכלה או חשבונאות.

ניסיון קודם – אינו הכרחי, אך נדרשת הבנה בסיסית של שוק ההון וידע בכספים

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

אסרטיביות

יכולת לעבוד באופן עצמאי תחת הנחיות כלליות ולקדם משימות  

אוריינטציה למערכות מידע

אנגלית ברמה גבוהה מאוד, יתרון לשפת אם

יכולת לעבוד יומיים-שלושה  בשעות אחה"צ המאוחרות  (ניתן להתחיל לעבוד מאוחר יותר בימים אלה)

תכונות התנהגותיות:

אמינות, יסודיות ודיוק,  אחריות אישית, יחסי אנוש מעולים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

           

 

רכז/ת פרויקטים

אגף הפרוייקטים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

 

תיאור התפקיד

קידום פרויקטי תשתיות לאומיים משלב הייזום ועד לסיום תקופת תפעול הפרויקטים, לרבות:

  • ריכוז העבודה, הן המקצועית והן האדמיניסטרטיבית, של ועדות המכרזים הבין-משרדיות הממשלתיות והרשויות הממונות המקדמות את הפרויקטים.
  • ריכוז, הנחייה ופיקוח אחר צוות הפרויקט, לרבות יועצים משפטיים, פיננסיים, הנדסיים ועוד.
  • ליווי הגורמים הרלוונטיים במשאים ומתנים מטעם המדינה מול גורמים שונים, לרבות גופי מימון, זכיינים, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ועוד.
  • גיבוש הצעות והמלצות לוועדות הבין-משרדיות והרשויות הממונות להחלטה ודרכי פעולה.
  • חברות בוועדות מכרזים בין-משרדיות וברשויות ממונות המנהלות את הפרויקטים מטעם המדינה.
  • ניהול הליכי התקשרויות עם יועצים ובקרה תקציבית.
  • במסגרת התפקיד נדרש/ת רכז/ת הפרויקט ליצירת שיתופי פעולה הדוקים עם משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות, גורמים וחברות בינלאומיות, גורמים פיננסיים וגופי השקעה, משרדי יעוץ מובילים, יועצים מקצועיים ועוד.
  •  עיקר העבודה מקריית שדה התעופה.
  •   התפקיד כולל רכב צמוד.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית - תואר ראשון חובה. יתרון לבעלי תואר ראשון במשפטים, כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון והנדסה.

                                 תואר שני - יהווה יתרון

ניסיון מקצועי  -       ניסיון בניהול פרויקטים / תהליכים עם מיומנות בהנעת צוותי עבודה – יהווה יתרון

 

מיומנויות / כישורים נדרשים

  • יכולת הובלת תהליכים ופתרון בעיות, ארגון, הנעה וניהול צוותי עבודה רב תחומיים.
  • גישה והבנה משימתית, ממוקדת בתוצרים מקצועיים וארגוניים.
  • גישה מערכתית אינטגרטיבית המובילה לתיאום וסנכרון בין מערכות וגופים.
  • יכולת למידה גבוהה של תהליכים וחומר מקצועי, דגש על הובלת משימות ויוזמה.
  • יחסי אנוש מצוינים, מסירות, לויאליות ורמת יושר אישי ומקצועי גבוהים.
  • יכולת עבודה בצוות והנעת אנשים לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי.
  • כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת הצגה טובה.
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • היכרות ושליטה גבוהה בתוכנות Office.    

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)  לכתובת :  jobs1@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

             

 

ראש/ת צוות אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע-

מינהל הרכש הממשלתי מוביל תהליכי רכש מורכבים באופן רוחבי עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך בתחומים מגוונים. בימים אלו מוקמת בחברת "ענבל" יחידה מקצועית, שתהיה אחראית על הניהול השוטף של כל התשתיות הטכנולוגיות המוקמות לצורך מענה למכרזים מרכזיים אסטרטגיים של מינהל הרכש.

 

תיאור התפקיד-

  • עריכת מכרזים מרכזיים בתחום אבטחת המידע והתשתיות הטכנולוגיות עבור ממשלת ישראל.
  • ניהול צוות רכזי המכרזים המרכזיים.
  • ניהול התקשרויות מרכזיות בתחומי אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות.
  • אחריות על גיבוש מדיניות הרכש המרכזית של הממשלה בתחום אבטחת המידע ועבודה מול גורמי הסייבר במשרדי הממשלה, היחידה להגנה בסייבר ברשות התקשוב הממשלתי ומערך הסייבר הלאומי.
  • אחריות על מימוש תכנית העבודה של מינהל הרכש הממשלתי בתחומים אלו.
  • בחינה, גיבוש והטמעה של שירותים ופתרונות חדשים בתחומי אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות.
  • אחריות על מערך השירות לממשלה ולספקים בתחומים אלו.
  • כתיבת מסמכים, הוראות והנחיות בתחומי אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות והצגתם לגורמים בכירים.
  • הופעה בוועדות ובפרט, ועדת מכרזים מרכזיים במינהל הרכש הממשלתי והצגת הסוגיות הרלוונטיות לתחום אחריותו.
  • ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
  • חלוקת משימות, ניהול ופיקוח אחר גורמי מקצוע בניהול מטריציוני.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמית -  תואר ראשון חובה, תואר שני – יתרון

ניסיון קודם נדרש – ניסיון קודם מצטבר של שלוש שנים בשניים לפחות מהנושאים הבאים:

  • עריכת/ניהול מכרזים/התקשרויות/חוזים/תהליכי עבודה מול ספקים טכנולוגיים או בגופים גדולים בעלי מאפיינים דומים במשרדי הממשלה או במגזר הפרטי;
  • הובלת פרויקט טכנולוגי מהצד העסקי (אפיון ובחינת צרכים, ביצוע הליך רכש, תפעול הפרויקט וכדו');
  • עבודה עם ספקים/יצרנים בתחום ה-IT/תוכנה/אבטחת מידע/ענן;
  • עבודה עם המגזר הממשלתי;

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

יכולת ניהול והובלת תהליכים מרובי בעלי עניין, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש טובים, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה גבוהה, אוריינטציה והבנה של תחומים טכנולוגיים, שליטה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת : jobsnimbus@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

           

רפרנט/ית הנפקות ביחידה לניהול החוב הממשלתי

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע:

יחידת ניהול החוב הממשלתי, הפועלת תחת  ענבל חברה לביטוח בע"מ, אחראית על ניהול מצבת החוב הקיים, ועל גיוסי החוב השוטפים לצורך מימון פעילות הממשלה.

תפקידיה העיקריים של היחידה:

  • הנפקת איגרות חוב ולקיחת מלוות שונים בארץ ובחו"ל
  • ייזום וקידום שינויים מבניים בשוק ההון המקומי, ושכלול שוק איגרות החוב המשני בפרט
  • לימוד ומעקב שוטף אחר מצב השווקים הבינלאומיים
  • שמירת הקשר עם חברות דירוג האשראי הבינלאומיות, בנקים להשקעות ומשקיעים זרים

תיאור התפקיד – 

  • תפעול שוטף של הנפקות אגרות החוב של מדינת ישראל בשוק המקומי – הקמה וסגירה של הנפקה במערכת הבלומברג, מעקב שוטף אחר הנתונים בהנפקה
  • ניתוח נתוני הנפקות והגשת דוחות
  • תמחור איגרות חוב ובחינת הניירות הנסחרים בבורסה
  • מעקב שוטף אחר שוק האג"ח בישראל ובעולם
  • כתיבת אנליזות לפי דרישות הממונה

- התפקיד מתאים למועמד/ת בתחילת דרכו/ה

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -

השכלה אקדמית -  תואר ראשון בתחום כלכלי ( כלכלה, מנע"ס, חשבונאות וכו').

ניסיון במסחר/ניהול תיקים/שוק ההון עם הבנה בתחום האג"ח/ריביות/מכשירי OTC

דרישות המקנות יתרון -

השכלה אקדמית -  תואר שני בתחום כלכלי

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • מכוונות גבוהה לשוק ההון ושוק האג"ח בפרט
  • שליטה גבוהה באקסל
  • אנגלית ברמה גבוהה

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

 

רק פניות מתאימות תיענינה

מנהל/ת התקשרויות "נימבוס"

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע-

מינהל הרכש הממשלתי מוביל בשנים האחרונות את פרויקט "נימבוס" למעבר הממשלה, מערכת הביטחון וגופים ציבוריים נוספים, לענן ציבורי. מדובר בפרויקט דגל לאומי, רב שנתי, אשר במסגרתו מוקמת בימים אלה, בחברת "ענבל" יחידה מקצועית, שתהיה אחראית על הניהול השוטף של כל התשתיות הטכנולוגיות המוקמות לצורך מענה למכרזים מרכזיים אסטרטגיים של מינהל הרכש .

תיאור התפקיד – מנהל התקשרויות "נימבוס"

  • עריכת מכרזים מרכזיים הנוגעים לפרויקט נימבוס.
  • ניהול התקשרויות מרכזיות במסגרת הפרויקט.
  • מתן שירות לממשלה ולספקים בתחום פרויקט נימבוס, ובכלל זה:
    • טיפול בבקשות הפונים המוגשות באתר מינהל הרכש, CRM מינהל הרכש או דוא"ל.
    • העברת בקשות חריגות לדיון ואישור ראש הצוות או היחידה, בהתאם למפורט בהנחיות העבודה.
  • ניהול קשר ישיר מול מערך הדיגיטל הלאומי.
  • בחינה ומעקב אחר שירותים טכנולוגיים חדשים בתשתיות הענן הציבורי.
  • מעקב אחר הקמת תשתיות הענן הציבורי של הספקים הזוכים בנימבוס.
  • כתיבת מסמכים, הוראות והנחיות בתחום נימבוס.
  • ליווי משרדי הממשלה בשימוש בהתקשרויות נימבוס.
  • ריכוז וניתוח נתונים אודות שימוש משרדי הממשלה בענן הציבורי ומכרזי נימבוס בכלל.
  • התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

השכלה אקדמית -  תואר ראשון חובה

ניסיון קודם נדרש - נדרש ניסיון מצטבר של שנה אחת ומעלה, בשניים לפחות מהנושאים הבאים:

  1. עריכת/ניהול מכרזים מרכזיים בממשלה או בגופים גדולים עם מאפיינים דומים.
  2. הובלת תהליכים ופרויקטים.
  3. עבודה עם המגזר הממשלתי.
  4. שירות לקוחות פנים או חוץ ארגוני.

מיומנויות/ כישורים נדרשים-

יכולת ניהול והובלת תהליכים מרובי בעלי עניין, אוריינטציה והבנה של תחומים טכנולוגיים, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש טובים, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה, שליטה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה עצמית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobsnimbus@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה