דרושים

עו"ד - מנהל/ת סיכונים ברפואה

היחידה לניהול סיכונים ברפואה בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

  • הדרכה והעברת הרצאות בנושאים מדיקולגליים, לרבות פיתוח והכנת מערכי הדרכה.
  • ייעוץ משפטי בכתב ובעל פה
  • הובלת פרויקטים בתחום בטיחות הטיפול וניהול סיכונים ברפואה – שותפות בייזום תכנון ביצוע ומדידה
  • עבודה מול בתי חולים – עיון וניתוח של רשומות רפואיות במישור המשפטי, וכן בחינת איכות
  • הטיפול, לרבות איתור נקודות טעונות שיפור
  • כתיבת תכנים מקצועיים

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית והסמכה - תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד

ניסיון קודם – ניסיון של 3 שנים לפחות כעו"ד, ניסיון מוכח בהדרכות, ניסיון בתחום ניהול סיכונים ברפואה ובטיחות הטיפול יהווה יתרון משמעותי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • יכולת עבודה בו זמנית על מספר פרויקטים ומשימות
  • יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה
  • יכולת וביטחון בעמידה מול קהל
  • גישה שירותית מובהקת ויחסי אנוש מצוינים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

 

 

 

נציג/ת שירות זמני (לתקופה של עד שנה) למוקד מקצועי

שירות לקוחות
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

מתן מענה טלפוני מקצועי בתחומים מגוונים, לגורמים שונים כגון: מבוטחים ביחידות ממשלתיות, צדי ג' וספקים.

העבודה כוללת: פתיחת תביעות בנושא רכב, רכוש, הגנה משפטית, מתן הסבר והכוונה ראשונית בתחום הביטוח, הכולל תהליך של בירור מעמיק מול גורמים פנימיים בחברה, שיקוף סטטוס טיפול בתביעות קיימות, ניתוב שיחות לעובדים בחברה, אישורי פקסים. 

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית – יתרון

השכלה מקצועית/ התמחות – יתרון לידע בענף הביטוח

ניסיון קודם נדרש – עבודה קודמת עם אוריינטציה שירותית, עדיפות לידע מקדים בתחום הרכב

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

תודעת שירות גבוהה, בדגש על שירות טלפוני

כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה

יכולת לעבוד תחת לחץ/ ריבוי משימות ומכוונות לעמידה ביעדים

אסרטיביות

שליטה בסביבה ממוחשבת ( לרבות ידע ביישומי אופיס)

 

תכונות התנהגותיות נדרשות:

תקשורת בינאישית טובה, גישה שירותית, "ראש גדול", מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, אמינות גבוהה

 

כללי

נדרשת ניידות עם רכב, 5 ימי עבודה, אפשרות למשרת אם

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

           

עו"ד ביחידת הרכש הממשלתי

מנהל הרכש הממשלתי, חטיבת נכסים רכש ולוגיסטיקה, החשב הכללי, משרד האוצר
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

  • ליווי משפטי של מכרזים לצורך עריכתם לכדי תוצר סופי, העומד בכל החוקים והתקנות בהתאם לדרישות החוק.
  • גיבוש כתבי טענות בהליכים משפטיים כנגד מנהל הרכש, וליווי ההליך המשפטי בתיאום עם יועץ משפטי בכיר, הלשכה המשפטית במשרד האוצר ופרקליטות המדינה.
  • הטמעה רוחבית של החלטות בעלות היבט משפטי במכרזי מנהל הרכש.
  • ליווי משפטי ומענה לפניות בעלות אופי משפטי, המתקבלות ממשרדי הממשלה ומספקי מנהל הרכש, בנוגע למכרזים מרכזיים.
  • השתתפות במשא ומתן ועריכת הסכמי התקשרויות.
  • סיוע בכתיבת פרוטוקולים, סיכומי דיון, מכתבים למציעים וכל מסמך אחר שנדרש.
  • עבודה מול לשכה משפטית במשרד האוצר.
  • גיבוש מסמכים גנריים למכרזים.
  • שיתוף והעברת ידע משפטי לעובדי מנהל הרכש.
  • ביצוע כל מטלה אחרת שתוקצה ע"י ממונה מקצועי, מנהלת היחידה או מנהל מינהל הרכש.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית – תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין

דרישות המקנות יתרון: ניסיון בתחום המשפט המנהלי, כתיבת מכרזים, ליווי הליך מכרזי, חוזים ומשפט מסחרי, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יכולת ניסוח טובה מאוד בכתב ובע"פ בשפה העברית, כושר ניתוח ושיפוט, ייצוגיות ויכולות הצגה טובים, הנעת תהליכים והובלת משימות בדגש על זריזות ויעילות,  גישה והבנה משימתית ממוקדת בתוצרים מקצועיים, יכולת למידה גבוהה של תהליכים וחומר מקצועי, גישה שירותית, יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי. 

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

 

 

עו"ד זמני (להחלפה בחל"ד) בתחום החבויות

אגף תביעות גוף והגנה משפטית בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

 תיאור התפקיד

טיפול בתביעות חבויות גוף.

במסגרת תפקיד זה, על עורך הדין לטפל במכתבי דרישה ותביעות משפטיות באופן ישיר, לנהל מו"מ טלפוני ופרונטאלי עם עו"ד המייצגים תובעים, ולפקח על עבודת משרדי עוה"ד החיצוניים

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד

ניסיון קודם רצוי – על המועמד להיות בעל וותק של שנתיים לפחות בתחום הנזיקין, ובפרט בתחום החבויות.

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • ידע משפטי בתחום החבויות (חקיקה ופסיקה)
  • יכולת לעבוד באופן יעיל תחת לחץ ועומסי עבודה
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
  • יכולת גבוהה בניהול מו"מ

 

 תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש טובים, יסודיות, אחריות, אמינות, שירותיות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

עורכ/ת מכרזים זמני/ת

אגף הרכש והמכרזים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

עורך מכרזים באגף הרכש והמכרזים של החברה, לתקופה זמנית של כשנה, למילוי מקום בחופשת לידה.

 

תכני התפקיד:

  • עריכה ופרסום של מסמכי הליכים לרכש והתקשרויות לפי חוק חובת המכרזים ובהתאם לנוהל ההתקשרות של החברה, לרבות כתיבת הסכמים וניסוחם בהתאם לדין, ניהול ההליכים, בדיקה והשוואה של ההצעות המתקבלות, כתיבת פרוטוקולים של ועדות המשנה ועריכת סיכומי ההליכים.
  • השתתפות בוועדות מכרזים ובישיבות מקצועיות בנושא רכש והתקשרויות בחברה.
  • מתן ייעוץ משפטי שוטף לאגפי החברה בנושאי רכש, מכרזים והתקשרויות
  • בדיקת חקיקה ופסיקה רלוונטית ועדכון מסמכים בהתאם  
  • עדכון קבצי נתונים ואתר האינטרנט של החברה בדבר מכרזים והתקשרויות בפטור ממכרז 

 

נתונים נדרשים

דרישות חובה: תואר ראשון במשפטים, עו"ד

ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבת מסמכי הליכים לפי חוק חובת המכרזים, ובניהול הליכים כאמור מצד עורך המכרז (גוף החייב בחוק חובת המכרזים), ו/או ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת חוזים/הסכמים/כתיבת חוות דעת משפטיות

דרישות המקנות יתרון: ניסיון בעריכת מכרזים וניהולם בגוף ציבורי/ממשלתי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

כושר הבעה מעולה - בכתב ובע"פ , יכולת הצגה טובה, כושר ניתוח משפטי, חדות אבחנה, גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי, שליטה מלאה ביישומי OFFICE

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה

יועץ/ת ביטוח

הקרן הפנימית לביטוחי ממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

מתן שירות למשרדי הממשלה ויחידות הסמך בתחום הייעוץ ביטוחי

התפקיד כולל מתן ייעוץ שוטף לגופים האמורים, לרבות בדיקת אישורי ביטוח ופוליסות ביטוח המוצגות ע"י גורמים שונים, וכן ניסוח של סעיפי ביטוח/דרישות ביטוח/אישורי ביטוח, במסגרת התקשרויות עם ספקים/ יועצים/קבלנים / נותני שירותים וכו' , בראי של ניהול סיכונים.

 

 נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית – תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: משפטים / ביטוח / כלכלה / מנהל עסקים.

השכלה מקצועית/ התמחות -  ידע בביטוח כללי ברמת חיתום של עסקים גדולים, וידע בניהול סיכוני ביטוח

ניסיון קודם נדרש – 3-5 שנות ניסיון בתחום הייעוץ ביטוחי ו/או בתחום החיתום בענף אלמנטרי ו/או בתחום ביטוחי- מקצועי אחר בעל רלבנטיות לתפקיד המוצע

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • הבנה טובה בתחום הביטוח
  • נכונות ויכולת למידה של עולמות תוכן חדשים
  • יכולת להתמודד עם קונפליקטים
  • יכולת לנהל משא ומתן אפקטיבי
  • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע
  • ידע באנגלית ברמה טובה
  • יכולת להתמודד עם  עומסי עבודה גבוהים
  • התאמה לעבודה צוותית

 

תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש מעולים- יכולת לקיים תקשורת בינאישית מעולה, ולתת שירות מקצועי, זמין ואמין ללקוחות, תוך טיפוח יחסי עבודה ארוכי טווח

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

עו"ד בתחום החבויות ובפרט - רשלנות רפואית

אגף תביעות גוף והגנה משפטית בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

ניהול תיקים באופן עצמאי, בתחום החבויות, בדגש על רשלנות רפואית.

בין היתר, הגשת כתבי בית דין, נסיעות והופעות בבתי משפט שונים ברחבי הארץ, לרבות ניהול הוכחות במקרה הצורך. כמו כן, במקרים מתאימים, ייצוג המדינה בגישור או מו"מ ישיר.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

ניסיון קודם נדרש – 2-3 שנים ומעלה (לא כולל התמחות) בתחום החבויות, ובפרט בתחום הרשלנות הרפואית.

ניסיון בייצוג המדינה בהליכים נזיקיים ו/או ייצוג חברות ביטוח ו/או נתבעים – יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • ניסיון בייצוג נתבעים (חברות ביטוח) ובליטיגציה בבתי משפט בתחום החבויות (דגש רשלנות רפואית).
  • היכרות ספציפית עם מוסדות המדינה משרדי ממשלה ופרקליטות- יתרון.
  • יכולת לעמוד בלחצים ויכולת טיפול במס' תיקים ופעילויות במקביל.
  • כתיבה וכושר ביטוי ברמה גבוהה מאוד בכתב ובע"פ, רמת ניתוח משפטי גבוהה ולמידה מהירה.
  • יכולת גבוהה וניסיון בניהול מו"מ, הכנת חוות דעת וכתיבה משפטית.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • ביטחון עצמי גבוה

 

תכונות התנהגותיות:

ייצוגיות, יצירתיות, יסודיות, אחריות, מוסר עבודה גבוה, נאמנות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה.

 

 

עורך/ת מכרזים מרכזיים בתחומים טכנולוגיים

יחידת הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

עורך מכרזים מרכזיים בתחומים טכנולוגיים ביחידת הרכש הממשלתי בענבל, עבור מינהל הרכש הממשלתי, באגף החשב הכללי, משרד האוצר.

 

במסגרת התפקיד: ביצוע מכרזים מרכזיים רוחביים עבור כלל משרדי הממשלה בתחומים טכנולוגיים מגוונים כגון אבטחת מידע והגנה בסייבר ותשתיות טכנולוגיות מורכבות, ובכלל זה, כתיבת המכרזים וניהול הליכי המכרז, ניהול יועצים מקצועיים, ניהול הקשר עם מציעים, ניהול ופיקוח על ספקים, ליווי משרדי הממשלה במימוש הפתרונות והקמת מערכות מתוקף המכרזים, ריכוז וניתוח נתונים וממצאים ועוד.

למידע נוסף על פעילות מינהל הרכש הממשלתי היכנסו לאתר: מנהל הרכש הממשלתי

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

דרישות חובה -  תואר ראשון (לא נדרשת השכלה משפטית)

דרישות המקנות יתרון – הובלת תהליכים ופרויקטים, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי, ניסיון בכתיבת מכרזים וניהול הליכי מכרז, היכרות עם תחומים טכנולוגיים בדגש על עולמות אבטחת מידע, תקשורת ותוכנה.

התפקיד מיועד לעובדים בשנים הראשונות לדרכם המקצועית בתחום זה. 

 

מיומנויות / כישורים נדרשים:

אנגלית ברמה טובה

כושר הבעה טוב, בכתב ובע"פ

אוריינטציה טכנולוגית

יכולת הצגה טובה

גישה משימתית, ממוקדת בתוצרים מקצועיים

יכולת למידה גבוהה של תהליכים וחומר מקצועי

שליטה וניסיון ביישומי Office

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

 

רק פניות מתאימות תיענינה    

מנהל מערכות טכנולוגיות

יחידת הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

  1. ניהול הפעילות בתחום מערכות הרכש הדיגיטלי, בכפיפות למנהל צוות. הפעילות הינה  עבור מינהל הרכש הממשלתי, חטיבת נכסים רכש ולוגיסטיקה, אגף החשב הכללי, משרד האוצר. בכלל זה:
    • ניהול וליווי פרויקטים רוחביים בתחום מערכות רכש דיגיטליות לכל אורך מחזור חיי הפרויקט.
    • אפיון צרכים וכתיבת מסמכי דרישות, גיבוש מדיניות , הגדרת Roadmap.
    • גיבוש תכולה למערכות טכנולוגיות, גיבוש תפיסת הפעלה ובניית תכניות עבודה.
    • ניהול מכרזים פומביים לאפיון והקמת מערכות רכש דיגיטלי. 
    • ניהול שוטף ותפעול מערכות טכנולוגית רוחביות בהיבט של אחריות על ניהול התכנים והנהלים במערכות הרכש הדיגיטלי.
  2. התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. חלוקת משימות, ניהול ופיקוח אחר גורמי מקצוע בניהול מטריציוני.
  3. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

דרישות חובה

השכלה אקדמית -  תואר ראשון.

לפחות שנת ניסיון בניהול וקידום פרויקטים טכנולוגיים, והטמעת מערכות טכנולוגיות

 

דרישות המקנות יתרון 

לפחות שנת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • כתיבת מסמכי אפיון למערכות טכנולוגיות
  • עבודה במתודולוגיית AGILE
  • ידע ביישום וניהול של מערכות טכנולוגיות ארגוניות
  • היכרות עם עולם הרכש הממשלתי, החוקים והתקנות,
  • עריכת מכרזים טכנולוגיים

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים

אוריינטציה טכנולוגית

יכולת גבוהה בתחומים הבאים:

  • ניהול מטריציוני
  • תעדוף משימות וקבלת החלטות
  • יוזמה, הנעת תהליכים, הובלת משימות
  • התנסחות בכתב ובע"פ
  • למידה מהירה של תהליכים וחומר מקצועי
  • עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי
  • ייצוגיות ויכולת עמידה מול קהל
  • גישה שירותית
  • היכרות ושליטה גבוהה בתוכנות  Office וכלים לניהול פרויקטים ומעקב אחר משימות/לו"ז

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה.

 

אנליסט/ית למחלקת ניהול סיכונים

יחידת ניהול החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

היחידה לניהול החוב הממשלתי אחראית על גיוס אגרות החוב של ממשלת ישראל בארץ ובחו"ל, ועל הניהול האסטרטגי של תיק החוב. היחידה היא חלק מחברת ענבל, והיא מונחית מקצועית ישירות על ידי חטיבת המימון שבאגף החשב הכללי. מחלקת ניהול סיכונים היא המחלקה האחראית, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לגיוסים ולמלאי החוב, תמחורי אגרות חוב, עסקאות גידור וריביות, ביצוע ניתוחים שונים ומתן ייעוץ פיננסי.

 

תפקיד האנליסט כולל:

  • גיבוש המלצה על מדיניות הגיוסים וניהול החוב בראייה ארוכת טווח

  • הכנת תחזיות וסימולציות הקשורות לניהול החוב הממשלתי כמו: תחזית ריבית, תמהיל החוב וכד'

  • הכנת דוחות תקופתיים

  • תמחור אגרות חוב ותמחור עסקאות גידור

  • התנהלות מול גופים פיננסים בארץ ובחו"ל

  • ניהול סיכונים פיננסים הקשורים לחוב הממשלתי, ובכללם סיכוני שוק, סיכוני אשראי וכד'

  • ביצוע עבודות פיננסיות כלכליות ויעוץ פיננסי למשרדי הממשלה

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית

תואר ראשון -  כלכלה/חשבונאות/מימון,   תואר שני - מימון/כלכלה/מנהל עסקים - יתרון  

 

 השכלה מקצועית/התמחות 

  תינתן עדיפות לבעלי ניסיון באחד מהתחומים הבאים: מימון, ניהול סיכונים פיננסים, מסחר או אנליזה בתחום המימון ושוק ההון.   

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה באקסל, אנגלית ברמה גבוהה, יכולת גבוהה ליזום, התאמה לעבודה בצוות, יכולת למידה עצמאית

יתרון- מיומנות בתוכנות כמו: Bloomberg או ידע מוקדם בשפות תכנות כמו VBA

 

תכונות התנהגותיות נדרשות:

אמינות, אחריות, יחסי אנוש מצוינים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה