דרושים

רכז מכרזים בתחומים טכנולוגיים ביחידת הרכש הממשלתי

יחידת הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

רכז מכרזים בתחומים טכנולוגיים ביחידת הרכש הממשלתי בענבל, עבור מינהל הרכש הממשלתי, אגף החשב הכללי, משרד האוצר.

במסגרת התפקיד: ביצוע מכרזים רוחביים עבור כלל משרדי הממשלה בתחומים טכנולוגיים מגוונים כגון אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות, ובכלל זה, כתיבת המכרזים וניהול הליכי המכרז, ניהול יועצים מקצועיים, ניהול הקשר עם מציעים וספקים, ליווי משרדי הממשלה במימוש הפתרונות והקמת מערכות מתוקף המכרזים, ריכוז וניתוח נתונים וממצאים ועוד.

למידע נוסף על פעילות מינהל הרכש הממשלתי היכנסו לאתר: https://www.mr.gov.il/About/Pages/default.aspx.

 

מיומנויות / כישורים נדרשים לתפקיד:

 אנגלית ברמה טובה, אוריינטציה טכנולוגית.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -  תואר ראשון (לא נדרשת השכלה משפטית)

דרישות המקנות יתרון – ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי, ניסיון במכרזים, הבנה של תחומים טכנולוגיים בדגש על עולמות אבטחת מידע, תקשורת ותוכנה.

 

התפקיד מתאים לעובדים בתחילת דרכם המקצועית בתחום זה.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה    

 

אחראי/ת פרויקטי רכש בתחום הטובין והשירותים ביחידת הרכש הממשלתי

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

אחראי/ת פרויקטי רכש בתחום הטובין והשירותים ביחידת הרכש הממשלתי

 

תיאור התפקיד

אחראי/ת פרויקט רכש בתחום הטובין והשירותים ביחידת הרכש הממשלתי בענבל, עבור מנהל הרכש הממשלתי, החשב הכללי, משרד האוצר.

מינהל הרכש הממשלתי אמון על ביצוע וניהול התקשרויות מרכזיות עבור כלל משרדי הממשלה.

במסגרת התפקיד נדרש העובד/ת לנהל ולהוביל מכרזים מרכזיים בתחומים מגוונים ובכלל זה איתור צרכי המשרדים,  העמקה בתוכן מקצועי, כתיבת מסמכי המכרז, ניהול הליכי המכרז, ניהול יועצים מקצועיים, ניהול הקשר עם מציעים וספקים מובילים בתחומם, ליווי משרדי הממשלה במימוש פתרונות, ריכוז נתונים וממצאים, סיוע בטיפול בתלונות ופתרון בעיות.

האחראי/ת נדרש/ת לממשקים עם בכירים במשרדי הממשלה כגון מנהלי אגפים, מנהלי רכש, חשבים וגורמי מקצוע נוספים לצד הצגת ממצאי עבודתו/ה בפני וועדת המכרזים של מנהל הרכש הממשלתי וגורמים נוספים ככל שנדרש.

למידע נוסף על פעילות מנהל הרכש היכנסו לאתר -   www.mr.gov.il

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

דרישות חובה:

השכלה אקדמית -  תואר ראשון

ניסיון של שנה לפחות בתפקיד בעל היבטים רלוונטיים לתפקיד הנדרש

 

מיומנויות וכישורים נדרשים:

יחסי אנוש טובים, יכולת ביטוי וניסוח גבוהים בעל פה ובכתב, יכולת הנעת תהליכים, יכולת למידה של תהליכים וחומר מקצועי, יסודיות, שליטה בתוכנות Office.

 

דרישות המקנות יתרון:

ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי, ניסיון בכתיבת מכרזים ועריכתם, ניהול הליכי מכרז, ניהול הסכמים והתקשרויות.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת:  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה     

רפרנט/ית הנפקות ביחידה לניהול החוב הממשלתי

החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע

יחידת ניהול החוב הממשלתי, הפועלת תחת  ענבל חברה לביטוח בע"מ, אחראית על ניהול מצבת החוב הקיים, ועל גיוסי החוב השוטפים לצורך מימון פעילות הממשלה.

תפקידיה העיקריים של היחידה:

  • הנפקת איגרות חוב ולקיחת מלוות שונים בארץ ובחו"ל
  • ייזום וקידום שינויים מבניים בשוק ההון המקומי, ושכלול שוק איגרות החוב המשני בפרט
  • לימוד ומעקב שוטף אחר מצב השווקים הבינלאומיים
  • שמירת הקשר עם חברות דירוג האשראי הבינלאומיות, בנקים להשקעות ומשקיעים זרים

תיאור התפקיד – רפרנט הנפקות (התפקיד מתאים לעובדים בתחילת דרכם המקצועית בתחום זה):

  • תפעול שוטף של הנפקות אגרות החוב של מדינת ישראל בשוק המקומי – הקמה וסגירה של הנפקה במערכת הבלומברג, מעקב שוטף אחר הנתונים בהנפקה
  • ניתוח נתוני הנפקות והגשת דוחות
  • תמחור איגרות חוב ובחינת הניירות הנסחרים בבורסה
  • מעקב שוטף אחר שוק האג"ח בישראל ובעולם
  • כתיבת אנליזות לפי דרישות הממונה

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -

השכלה אקדמית -  תואר ראשון בתחום כלכלי ( כלכלה, מנע"ס, חשבונאות וכו').

דרישות המקנות יתרון -

השכלה אקדמית -  תואר שני בתחום כלכלי

ניסיון במסחר/ניהול תיקים/שוק ההון עם הבנה בתחום האג"ח/ריביות/מכשירי OTC

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • שליטה גבוהה באקסל
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • מכוונות גבוהה לשוק ההון ושוק האג"ח בפרט

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

עו"ד לצוות הייעוץ המשפטי ביחידת הרכש הממשלתי

אגף הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

לענבל חברה לביטוח בע"מ (חברה ממשלתית) דרוש/ה עו"ד לצוות הייעוץ המשפטי ביחידת הרכש הממשלתי עבור מנהל הרכש הממשלתי, חטיבת נכסים רכש ולוגיסטיקה, החשב הכללי, משרד האוצר

 

תיאור התפקיד:

  1. ליווי משפטי של הליכי הרכש הממשלתי ובכלל זאת מתן ייעוץ משפטי וליווי מכרזים לצורך עריכתם לכדי תוצר סופי, העומד בכל החוקים והתקנות בהתאם לדרישות החוק.
  2. גיבוש כתבי טענות בהליכים משפטיים כנגד מנהל הרכש, וליווי ההליך המשפטי בתיאום עם יועץ משפטי בכיר, הלשכה המשפטית במשרד האוצר ופרקליטות המדינה.
  3. הטמעה רוחבית של החלטות בעלות היבט משפטי במכרזי מנהל הרכש.
  4. ליווי משפטי ומענה לפניות בעלות אופי משפטי, המתקבלות ממשרדי הממשלה ומספקי מנהל הרכש, בנוגע למכרזים מרכזיים ולהתקשרויות שנערכות מכוחם.
  5. השתתפות במשא ומתן ועריכת הסכמי התקשרויות.
  6. סיוע בכתיבת פרוטוקולים, סיכומי דיון, מכתבים למציעים וכל מסמך אחר שנדרש.
  7. עבודה מול הלשכה המשפטית במשרד האוצר.
  8. גיבוש מסמכים גנריים למכרזים.
  9. שיתוף והעברת ידע משפטי לעובדי מנהל הרכש.
  10. ביצוע כל מטלה אחרת שתוקצה ע"י ממונה מקצועי, מנהלת היחידה או מנהל מינהל הרכש.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית – תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין

דרישות המקנות יתרון: ניסיון בתחום המשפט המנהלי, כתיבת מכרזים, ליווי הליך מכרזי, חוזים ומשפט מסחרי, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי

 

 

             

עורך/ת דין- מרכז/ת הוועדה למינוי דירקטורים בגופים מוסדיים ללא גרעין שליטה

תחת סמנכ"לית הקרן הפנימית לביטוחי ממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד –

  • הכנת מפרט עבודה לגבי הקמת המערך הלוגיסטי הנדרש לוועדה בענבל, וכן הכנת תוכנית עבודה.
  • ביצוע, פיקוח ובקרה בהקמת המערך הלוגיסטי לוועדה בענבל, לרבות עזרה וסיוע בקבלת החלטה והקמה של המערכת המחשובית המתאימה לקליטת הנתונים של המועמדים, בשיתוף עם סמנכ"ל מערכות מידע.
  • ליווי הפעילות השוטפת של הוועדה (בסיוע מזכירת הועדה), לרבות ארגון לוגיסטי, על כל המשתמע מכך, של פגישות הוועדה בענבל,  הכנת סדר יום, שליחת זימונים, שליחת חומרים, הפקת פרוטוקולים משפטיים של הוועדה, קבלת כלל המועמדויות המתקבלות על ידי הוועדה, הכנסת הנתונים למערכת, עבודה מול גורמים מקצועיים בענבל, מתן מענה טלפוני ובכתב לפניות , שאלות וברורים עפ"י הוראת יו"ר הוועדה.
  • סיוע בעבודה משפטית, בין היתר, בכל הנוגע לבקשות המועמדים להתמנות לכהונת דירקטור, בדיקת עמידה בדרישות הסף של המועמדים, בדיקת הבקשות והכנתן לחברי הועדה, בדיקת נושאים משפטיים לפי בקשת יו"ר הועדה, עזרה בניסוח מסמכים, וכל עבודה משפטית אחרת שתידרש.
  • בתקופות ללא פעילות של הוועדה יבצע העובד תפקידי עו"ד בפעילויות אחרות של החברה.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד-

דרישות חובה - תואר ראשון במשפטים

  השכלה מקצועית/ התמחות - עו"ד לאחר התמחות

דרישות המקנות יתרון - ניסיון בתחום המסחרי/ ציות ורגולציה

 

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

רפרנט/ית תשלומי מענקים למחלקת מענקים באגף חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי

חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 המשרה מיועדת גם  למועמד/ת עם מוגבלות העונה  לדרישות התפקיד

תיאור התפקיד:

מחלקת מענקים וסיוע מנהלי מעניקה שירותי חשבות ובקרה לרשות להשקעות ולפיתוח התעשיה והכלכלה במסגרת החוק לעידוד השקעות הון. 

תיאור התפקיד הנדרש:

  • דרישות לתשלום מענקים – בדיקת דרישות לתשלום מענקים המוגשות ע"י חברות, לרבות נתוני הקצאת הון, השוואה לטופסי פחת, רישום בהנה"ח ועוד.
  • בקרה וניתוח דוחות הנדסיים - בדיקה וניתוח נתונים הכלולים בדוחות מהנדס המוגשים לצורך אישור השקעות.
  • בקרה וניתוח נתונים בתוכניות מאושרות.
  • עבודה במערכות מידע – עבודה שוטפת במערכות מידע לרבות בקרת נתונים במערכות.
  • ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים עליו.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון בחשבונאות

השכלה מקצועית/ התמחות – רו"ח מתחיל לאחר התמחות

ניסיון קודם נדרש – אין צורך

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

* ידע בתחום החשבונאות

* שליטה באקסל

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

מנהל/ת תחום הנפקות ביחידה לניהול החוב הממשלתי

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע:

יחידת ניהול החוב הממשלתי, הפועלת תחת  ענבל חברה לביטוח בע"מ, אחראית על ניהול מצבת החוב הקיים, ועל גיוסי החוב השוטפים לצורך מימון פעילות הממשלה.

תפקידיה העיקריים של היחידה:

  • הנפקת איגרות חוב ולקיחת מלוות שונים בארץ ובחו"ל
  • ייזום וקידום שינויים מבניים בשוק ההון המקומי, ושכלול שוק איגרות החוב המשני בפרט
  • לימוד ומעקב שוטף אחר מצב השווקים הבינלאומיים
  • שמירת הקשר עם חברות דירוג האשראי הבינלאומיות, בנקים להשקעות ומשקיעים זרים

תיאור התפקיד – 

  • תפעול שוטף של הנפקות אגרות החוב של מדינת ישראל בשוק המקומי – הקמה וסגירה של הנפקה במערכת הבלומברג, מעקב שוטף אחר הנתונים בהנפקה
  • ניתוח נתוני הנפקות והגשת דוחות
  • תמחור איגרות חוב ובחינת הניירות הנסחרים בבורסה
  • מעקב שוטף אחר שוק האג"ח בישראל ובעולם
  • כתיבת אנליזות לפי דרישות הממונה

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -

השכלה אקדמית -  תואר ראשון בתחום כלכלי ( כלכלה, מנע"ס, חשבונאות וכו').

ניסיון במסחר/ניהול תיקים/שוק ההון עם הבנה בתחום האג"ח/ריביות/מכשירי OTC

דרישות המקנות יתרון -

השכלה אקדמית -  תואר שני בתחום כלכלי

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • מכוונות גבוהה לשוק ההון ושוק האג"ח בפרט
  • שליטה גבוהה באקסל
  • אנגלית ברמה גבוהה

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

 

רק פניות מתאימות תיענינה

עו"ד בתחום החבויות ובפרט - רשלנות רפואית

אגף תביעות גוף והגנה משפטית בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

ניהול תיקים באופן עצמאי, בתחום החבויות, בדגש על רשלנות רפואית.

בין היתר, הגשת כתבי בית דין, נסיעות והופעות בבתי משפט שונים ברחבי הארץ, לרבות ניהול הוכחות במקרה הצורך. כמו כן, במקרים מתאימים, ייצוג המדינה בגישור או מו"מ ישיר.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

ניסיון קודם נדרש – 2-3 שנים ומעלה (לא כולל התמחות) בתחום החבויות, ובפרט בתחום הרשלנות הרפואית.

ניסיון בייצוג המדינה בהליכים נזיקיים ו/או ייצוג חברות ביטוח ו/או נתבעים – יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • ניסיון בייצוג נתבעים (חברות ביטוח) ובליטיגציה בבתי משפט בתחום החבויות (דגש רשלנות רפואית).
  • היכרות ספציפית עם מוסדות המדינה משרדי ממשלה ופרקליטות- יתרון.

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה.

 

 

אנליסט/ית למחלקת ניהול סיכונים

אגף החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

היחידה לניהול החוב הממשלתי אחראית על גיוס אגרות החוב של ממשלת ישראל בארץ ובחו"ל, ועל הניהול האסטרטגי של תיק החוב. היחידה היא חלק מחברת ענבל, והיא מונחית מקצועית ישירות על ידי חטיבת המימון שבאגף החשב הכללי. מחלקת ניהול סיכונים היא המחלקה האחראית, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לגיוסים ולמלאי החוב, תמחורי אגרות חוב, עסקאות גידור וריביות, ביצוע ניתוחים שונים ומתן ייעוץ פיננסי.

תפקיד האנליסט כולל:

  • גיבוש המלצה על מדיניות הגיוסים וניהול החוב בראייה ארוכת טווח
  • הכנת תחזיות וסימולציות הקשורות לניהול החוב הממשלתי כמו: תחזית ריבית, תמהיל החוב וכד'
  • הכנת דוחות תקופתיים
  • תמחור אגרות חוב ותמחור עסקאות גידור
  • התנהלות מול גופים פיננסים בארץ ובחו"ל
  • ניהול סיכונים פיננסים הקשורים לחוב הממשלתי, ובכללם סיכוני שוק, סיכוני אשראי וכד'
  • ביצוע עבודות פיננסיות כלכליות ויעוץ פיננסי למשרדי הממשלה

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית

תואר ראשון -  כלכלה/חשבונאות/מימון,   תואר שני - מימון/כלכלה/מנהל עסקים - יתרון  

 השכלה מקצועית/התמחות 

תינתן עדיפות לבעלי ניסיון באחד מהתחומים הבאים: מימון, ניהול סיכונים פיננסים, מסחר או אנליזה בתחום המימון ושוק ההון.   

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה באקסל, אנגלית ברמה גבוהה

יתרון- מיומנות בתוכנות כמו: Bloomberg או ידע מוקדם בשפות תכנות כמו VBA

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

יועץ/ת ביטוח

חיתום
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

מתן שירות למשרדי הממשלה ויחידות הסמך בתחום הייעוץ ביטוחי

התפקיד כולל מתן ייעוץ שוטף לגופים האמורים, לרבות בדיקת אישורי ביטוח ופוליסות ביטוח המוצגות ע"י גורמים שונים, וכן ניסוח של סעיפי ביטוח/דרישות ביטוח/אישורי ביטוח, במסגרת התקשרויות עם ספקים/ יועצים/קבלנים / נותני שירותים וכו' , בראי של ניהול סיכונים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית – תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: משפטים / ביטוח / כלכלה / מנהל עסקים.

השכלה מקצועית/ התמחות -  ידע בביטוח כללי ברמת חיתום של עסקים גדולים, וידע בניהול סיכוני ביטוח

ניסיון קודם נדרש – 3-5 שנות ניסיון בתחום הייעוץ ביטוחי ו/או בתחום החיתום בענף אלמנטרי ו/או בתחום ביטוחי- מקצועי אחר בעל רלבנטיות לתפקיד המוצע

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

הבנה טובה בתחום הביטוח

ידע באנגלית ברמה טובה

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה