דרושים

רכז מכרזים בתחומים טכנולוגיים ביחידת הרכש הממשלתי

יחידת הרכש הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

רכז מכרזים בתחומים טכנולוגיים ביחידת הרכש הממשלתי בענבל, עבור מינהל הרכש הממשלתי, אגף החשב הכללי, משרד האוצר.

במסגרת התפקיד: ביצוע מכרזים רוחביים עבור כלל משרדי הממשלה בתחומים טכנולוגיים מגוונים כגון אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות, ובכלל זה, כתיבת המכרזים וניהול הליכי המכרז, ניהול יועצים מקצועיים, ניהול הקשר עם מציעים וספקים, ליווי משרדי הממשלה במימוש הפתרונות והקמת מערכות מתוקף המכרזים, ריכוז וניתוח נתונים וממצאים ועוד.

למידע נוסף על פעילות מינהל הרכש הממשלתי היכנסו לאתר: https://www.mr.gov.il/About/Pages/default.aspx.

 

מיומנויות / כישורים נדרשים לתפקיד:

יכולת הובלה וניהול משימות, יכולת ניתוח ולמידה, כושר הבעה טוב בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה, אוריינטציה טכנולוגית.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -  תואר ראשון (לא נדרשת השכלה משפטית)

דרישות המקנות יתרון – ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים, ניסיון בעבודה עם המגזר הממשלתי, ניסיון במכרזים, הבנה של תחומים טכנולוגיים בדגש על עולמות אבטחת מידע, תקשורת ותוכנה.

 

התפקיד מתאים לעובדים בתחילת דרכם המקצועית בתחום זה.

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה    

 

רפרנט/ית הנפקות ביחידה לניהול החוב הממשלתי

החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

רקע

יחידת ניהול החוב הממשלתי, הפועלת תחת  ענבל חברה לביטוח בע"מ, אחראית על ניהול מצבת החוב הקיים, ועל גיוסי החוב השוטפים לצורך מימון פעילות הממשלה.

תפקידיה העיקריים של היחידה:

  • הנפקת איגרות חוב ולקיחת מלוות שונים בארץ ובחו"ל
  • ייזום וקידום שינויים מבניים בשוק ההון המקומי, ושכלול שוק איגרות החוב המשני בפרט
  • לימוד ומעקב שוטף אחר מצב השווקים הבינלאומיים
  • שמירת הקשר עם חברות דירוג האשראי הבינלאומיות, בנקים להשקעות ומשקיעים זרים

תיאור התפקיד – רפרנט הנפקות (התפקיד מתאים לעובדים בתחילת דרכם המקצועית בתחום זה):

  • תפעול שוטף של הנפקות אגרות החוב של מדינת ישראל בשוק המקומי – הקמה וסגירה של הנפקה במערכת הבלומברג, מעקב שוטף אחר הנתונים בהנפקה
  • ניתוח נתוני הנפקות והגשת דוחות
  • תמחור איגרות חוב ובחינת הניירות הנסחרים בבורסה
  • מעקב שוטף אחר שוק האג"ח בישראל ובעולם
  • כתיבת אנליזות לפי דרישות הממונה

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

דרישות חובה -

השכלה אקדמית -  תואר ראשון בתחום כלכלי ( כלכלה, מנע"ס, חשבונאות וכו').

דרישות המקנות יתרון -

השכלה אקדמית -  תואר שני בתחום כלכלי

ניסיון במסחר/ניהול תיקים/שוק ההון עם הבנה בתחום האג"ח/ריביות/מכשירי OTC

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • שליטה גבוהה באקסל
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת גבוהה לעבודה צוותית בעת לחץ
  • יכולת לבצע מספר משימות במקביל
  • חשיבה מהירה
  • דיוק
  • מכוונות גבוהה לשוק ההון ושוק האג"ח בפרט

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

רפרנט/ית תשלומי מענקים למחלקת מענקים באגף חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי

חשבונאות, בקרה ודיווח ממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 המשרה מיועדת גם  למועמד/ת עם מוגבלות העונה  לדרישות התפקיד

תיאור התפקיד:

מחלקת מענקים וסיוע מנהלי מעניקה שירותי חשבות ובקרה לרשות להשקעות ולפיתוח התעשיה והכלכלה במסגרת החוק לעידוד השקעות הון. 

תיאור התפקיד הנדרש:

  • דרישות לתשלום מענקים – בדיקת דרישות לתשלום מענקים המוגשות ע"י חברות, לרבות נתוני הקצאת הון, השוואה לטופסי פחת, רישום בהנה"ח ועוד.
  • בקרה וניתוח דוחות הנדסיים - בדיקה וניתוח נתונים הכלולים בדוחות מהנדס המוגשים לצורך אישור השקעות.
  • בקרה וניתוח נתונים בתוכניות מאושרות.
  • עבודה במערכות מידע – עבודה שוטפת במערכות מידע לרבות בקרת נתונים במערכות.
  • ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים עליו.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון בחשבונאות

השכלה מקצועית/ התמחות – רו"ח מתחיל לאחר התמחות

ניסיון קודם נדרש – אין צורך

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

ידע בתחום החשבונאות, שליטה באקסל, יכולת חשיבה אנליטית, דייקנות, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה במערכות מידע, יכולת יצירתית

תכונות התנהגותיות:

"ראש גדול", יחסי אנוש מצוינים, אחריות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

עו"ד בתחום החבויות ובפרט - רשלנות רפואית

אגף תביעות גוף והגנה משפטית בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

ניהול תיקים באופן עצמאי, בתחום החבויות, בדגש על רשלנות רפואית.

בין היתר, הגשת כתבי בית דין, נסיעות והופעות בבתי משפט שונים ברחבי הארץ, לרבות ניהול הוכחות במקרה הצורך. כמו כן, במקרים מתאימים, ייצוג המדינה בגישור או מו"מ ישיר.

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית  - תואר ראשון במשפטים

השכלה מקצועית/ התמחות - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

ניסיון קודם נדרש – 2-3 שנים ומעלה (לא כולל התמחות) בתחום החבויות, ובפרט בתחום הרשלנות הרפואית.

ניסיון בייצוג המדינה בהליכים נזיקיים ו/או ייצוג חברות ביטוח ו/או נתבעים – יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • ניסיון בייצוג נתבעים (חברות ביטוח) ובליטיגציה בבתי משפט בתחום החבויות (דגש רשלנות רפואית).
  • היכרות ספציפית עם מוסדות המדינה משרדי ממשלה ופרקליטות- יתרון.
  • יכולת לעמוד בלחצים ויכולת טיפול במס' תיקים ופעילויות במקביל.
  • כתיבה וכושר ביטוי ברמה גבוהה מאוד בכתב ובע"פ, רמת ניתוח משפטי גבוהה ולמידה מהירה.
  • יכולת גבוהה וניסיון בניהול מו"מ, הכנת חוות דעת וכתיבה משפטית.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • ביטחון עצמי גבוה

 

תכונות התנהגותיות:

ייצוגיות, יצירתיות, יסודיות, אחריות, מוסר עבודה גבוה, נאמנות

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה.

 

 

עורכ/ת מכרזים זמני/ת

אגף הרכש והמכרזים
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

עורך מכרזים באגף הרכש והמכרזים של החברה, לתקופה זמנית של כשנה, למילוי מקום בחופשת לידה.

 

תכני התפקיד:

  • עריכה ופרסום של מסמכי הליכים לרכש והתקשרויות לפי חוק חובת המכרזים ובהתאם לנוהל ההתקשרות של החברה, לרבות כתיבת הסכמים וניסוחם בהתאם לדין, ניהול ההליכים, בדיקה והשוואה של ההצעות המתקבלות, כתיבת פרוטוקולים של ועדות המשנה ועריכת סיכומי ההליכים.
  • השתתפות בוועדות מכרזים ובישיבות מקצועיות בנושא רכש והתקשרויות בחברה.
  • מתן ייעוץ משפטי שוטף לאגפי החברה בנושאי רכש, מכרזים והתקשרויות
  • בדיקת חקיקה ופסיקה רלוונטית ועדכון מסמכים בהתאם  
  • עדכון קבצי נתונים ואתר האינטרנט של החברה בדבר מכרזים והתקשרויות בפטור ממכרז 

 

נתונים נדרשים

דרישות חובה: תואר ראשון במשפטים, עו"ד

ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבת מסמכי הליכים לפי חוק חובת המכרזים, ובניהול הליכים כאמור מצד עורך המכרז (גוף החייב בחוק חובת המכרזים), ו/או ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת חוזים/הסכמים/כתיבת חוות דעת משפטיות

דרישות המקנות יתרון: ניסיון בעריכת מכרזים וניהולם בגוף ציבורי/ממשלתי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

כושר הבעה מעולה - בכתב ובע"פ , יכולת הצגה טובה, כושר ניתוח משפטי, חדות אבחנה, גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד בצוות לצד עבודה עצמאית והובלת נושאים באופן עצמאי, שליטה מלאה ביישומי OFFICE

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה

יועץ/ת ביטוח

חיתום
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד:

מתן שירות למשרדי הממשלה ויחידות הסמך בתחום הייעוץ ביטוחי

התפקיד כולל מתן ייעוץ שוטף לגופים האמורים, לרבות בדיקת אישורי ביטוח ופוליסות ביטוח המוצגות ע"י גורמים שונים, וכן ניסוח של סעיפי ביטוח/דרישות ביטוח/אישורי ביטוח, במסגרת התקשרויות עם ספקים/ יועצים/קבלנים / נותני שירותים וכו' , בראי של ניהול סיכונים.

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד:

השכלה אקדמאית – תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: משפטים / ביטוח / כלכלה / מנהל עסקים.

השכלה מקצועית/ התמחות -  ידע בביטוח כללי ברמת חיתום של עסקים גדולים, וידע בניהול סיכוני ביטוח

ניסיון קודם נדרש – 3-5 שנות ניסיון בתחום הייעוץ ביטוחי ו/או בתחום החיתום בענף אלמנטרי ו/או בתחום ביטוחי- מקצועי אחר בעל רלבנטיות לתפקיד המוצע

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

הבנה טובה בתחום הביטוח

נכונות ויכולת למידה של עולמות תוכן חדשים

יכולת להתמודד עם קונפליקטים

יכולת לנהל משא ומתן אפקטיבי

ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע

ידע באנגלית ברמה טובה

יכולת להתמודד עם  עומסי עבודה גבוהים

התאמה לעבודה צוותית

תכונות התנהגותיות:

יחסי אנוש מעולים- יכולת לקיים תקשורת בינאישית מעולה, ולתת שירות מקצועי, זמין ואמין ללקוחות, תוך טיפוח יחסי עבודה ארוכי טווח

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא.

רק פניות מתאימות תיענינה

           

עו"ד - מנהל/ת סיכונים ברפואה

היחידה לניהול סיכונים ברפואה בניהול הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

  • הדרכה והעברת הרצאות בנושאים מדיקולגליים, לרבות פיתוח והכנת מערכי הדרכה.
  • ייעוץ משפטי בכתב ובעל פה
  • הובלת פרויקטים בתחום בטיחות הטיפול וניהול סיכונים ברפואה – שותפות בייזום תכנון ביצוע ומדידה
  • עבודה מול בתי חולים – עיון וניתוח של רשומות רפואיות במישור המשפטי, וכן בחינת איכות
  • הטיפול, לרבות איתור נקודות טעונות שיפור
  • כתיבת תכנים מקצועיים

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית והסמכה - תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד

ניסיון קודם – ניסיון של 3 שנים לפחות כעו"ד, ניסיון מוכח בהדרכות, ניסיון בתחום ניהול סיכונים ברפואה ובטיחות הטיפול יהווה יתרון משמעותי

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

  • יכולת עבודה בו זמנית על מספר פרויקטים ומשימות
  • יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה
  • יכולת וביטחון בעמידה מול קהל
  • גישה שירותית מובהקת ויחסי אנוש מצוינים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il , יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה

 

 

 

 

אנליסט/ית למחלקת ניהול סיכונים

יחידת ניהול החוב הממשלתי
לפרטי המשרה
להגשת קו"ח

תיאור התפקיד

היחידה לניהול החוב הממשלתי אחראית על גיוס אגרות החוב של ממשלת ישראל בארץ ובחו"ל, ועל הניהול האסטרטגי של תיק החוב. היחידה היא חלק מחברת ענבל, והיא מונחית מקצועית ישירות על ידי חטיבת המימון שבאגף החשב הכללי. מחלקת ניהול סיכונים היא המחלקה האחראית, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לגיוסים ולמלאי החוב, תמחורי אגרות חוב, עסקאות גידור וריביות, ביצוע ניתוחים שונים ומתן ייעוץ פיננסי.

 

תפקיד האנליסט כולל:

  • גיבוש המלצה על מדיניות הגיוסים וניהול החוב בראייה ארוכת טווח

  • הכנת תחזיות וסימולציות הקשורות לניהול החוב הממשלתי כמו: תחזית ריבית, תמהיל החוב וכד'

  • הכנת דוחות תקופתיים

  • תמחור אגרות חוב ותמחור עסקאות גידור

  • התנהלות מול גופים פיננסים בארץ ובחו"ל

  • ניהול סיכונים פיננסים הקשורים לחוב הממשלתי, ובכללם סיכוני שוק, סיכוני אשראי וכד'

  • ביצוע עבודות פיננסיות כלכליות ויעוץ פיננסי למשרדי הממשלה

 

נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

השכלה אקדמאית

תואר ראשון -  כלכלה/חשבונאות/מימון,   תואר שני - מימון/כלכלה/מנהל עסקים - יתרון  

 

 השכלה מקצועית/התמחות 

  תינתן עדיפות לבעלי ניסיון באחד מהתחומים הבאים: מימון, ניהול סיכונים פיננסים, מסחר או אנליזה בתחום המימון ושוק ההון.   

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנות גבוהה באקסל, אנגלית ברמה גבוהה, יכולת גבוהה ליזום, התאמה לעבודה בצוות, יכולת למידה עצמאית

יתרון- מיומנות בתוכנות כמו: Bloomberg או ידע מוקדם בשפות תכנות כמו VBA

 

תכונות התנהגותיות נדרשות:

אמינות, אחריות, יחסי אנוש מצוינים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי)

לכתובת :  jobs1@inbal.co.il, יש לציין את שם המשרה בנושא

רק פניות מתאימות תיענינה